تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
کد مطلب : 10035

گروه توسعه صنایع بهشهر با تمام توان در تولید و توزیع عادلانه روغن قدم خواهد برداشت

۰
plusresetminus
مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر ضمن تاکید بر تولید حداکثری روغن در شرکت مارگارین از لزوم توزیع عادلانه این محصول اساسی سبد خانوار در شرایط حساس کنونی خبر داد.
گروه توسعه صنایع بهشهر با تمام توان در تولید و توزیع عادلانه روغن قدم خواهد برداشت
به گزارش روابط عمومی گروه توسعه صنایع بهشهر، مجید محسنی مجد مدیرعامل گروه ضمن اعلام این خبر گفت: از آن جا که حفظ منافع جامعه و تامین مایحتاج روزانه مردم همواره برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است، به مدیران عامل شرکت های مارگارین و به پخش تاکید کردم علاوه بر استفاده حداکثری از امکانات موجود، سعی شود تا خللی در انجام تعهدات پیش نیاید.
وی در پاسخ به مشکلات ارزی و تامین مواد اولیه خاطر نشان کرد: تا آنجایی که در جریان گزارشات ارسالی هستم، مسئولان بانک مرکزی و وزارت صمت نهایت تلاش خود را دارند تا وقفه ای در این موضوع پیش نیاید. اما این را هم باید قبول کنیم که کشور در شرایط عادی وجود ندارد و برای دست یابی به منابع مورد نیاز باید کمی صبوری داشته باشیم.
محسنی مجد در خصوص وضعیت فعلی تولیدات شرکت مارگارین (غمارگ) خاطر نشان کرد: شرکت مارگارین به عنوان یکی از شرکت های تابعه گروه توسعه صنایع بهشهر تا اکنون برای حل مشکلات و تخصیص ارز لازم قدم های ارزشمندی را برداشته که در شرایط عادی قابلیت تولید ماهانه ٢۵ هزار تن در ماه را دارد، این در حالی است که هم اکنون تولید روغن در شرکت مارگارین ماهانه ١۵ الی ١۶ هزار تن است. 
مدیر عامل گروه توسعه صنایع بهشهر در ادامه با بیان اینکه در تامین روغن مورد نیاز خانوار هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت، گفت: در حال حاضر به طور ماهانه ٣ هزار تن روغن توسط شرکت به پخش، یکی دیگر از شرکت های تابعه این گروه با دارا بودن تیم متعهد و متخصص بصورت عادلانه در سراسر کشور توزیع می شود و در صورت نیاز بازار امکان افزایش این مقدار هم وجود دارد. ازینرو تناژهای دیگر تولید شده در مارگارین نیز برای مصرف سایر کارخانجات صنایع غذایی نظیر تولید کنندگان شیرینی ، شکلات و ... عرضه می شود.
محسنی مجد در پایان تصریح کرد: تمام شرکت های تولیدی گروه توسعه صنایع بهشهر همچنان که در ایام تعطیل برای مبارزه با ویروس کرونا و اینکه آرامش در کشور حاکم باشد، خطوط تولید را برای یک لحظه هم خاموش نگه نداشته اند و اکنون هم با تلاش و پیگیری مضاعت پیش خواهیم رفت و مطمئن هستم دستگاههای مربوطه نیز پشتیبان ما خواهند بود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما