تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
کد مطلب : 10553

بازدید مدیرعامل بیمه رازی از شعبه مدیریت استان آذربایجان شرقی

۰
plusresetminus
مدیرعامل بیمه رازی در بازدید از شعبه مدیریت استان آذربایجان شرقی؛طرحِ ارتقاء رتبه بندی نمایندگان بیمه رازی اجرایی میشود.
بازدید مدیرعامل بیمه رازی از شعبه مدیریت استان آذربایجان شرقی
به گزارش صدای بانک به نقل از روابط عمومی بیمه رازی دکتر علی جباری در بازدید از شعبه تبریز با تاکید بر حمایت و پشتیبانی از شبکه نمایندگی فروش علی الخصوص نمایندگان تصریح کرد : مدل و طرح ارتقاء رتبه بندی نمایندگان شرکت در حال بازنگری است و به زودی نهایی و ابلاغ می شود.
ایشان افزود: برای این مدل ارتقاء رتبه‌بندی ، کارگروهی با ترکیب همه معاونین ، دبیر شورای فنی ، مدیران راهبری شبکه فروش ، امور شعب، بازاریابی، برنامه ریزی، حقوقی، تعدادی از مدیران استان و روسای شعب ، مسئول انجمن صنفی نمایندگان و نمایندگانی از انجمن و روابط عمومی تشکیل ، شاخص ها و معیارهای جامعی در حال تدوین و وزن معیارها به طور مناسب انتخاب خواهد شد.
مدیر عامل بیمه رازی در خصوص جزئیات طرحِ ارتقاء رتبه بندی نمایندگان افزود :در این طرح وزن مناسب برای ترکیب پرتفوی حائز اهمیت است ؛ بعنوان مثال نمایندگان محترمی که در پرتفوی خود در فروش بیمه‌های عمر و زندگی کیفیت خوبی داشته‌اند در رتبه‌بندی حائز رتبه مناسبی می شوند.
دکتر جباری شرایط و ظرفیت استانی نماینده را از دیگر موارد حائز اهمیت دانست و گفت : نمایندگان محترمی که در استان خود پیشتاز بوده و پرتفوی مناسبی را با توجه به ظرفیت استان داشته‌اند نیز حائز رتبه مناسبی در استان خود می شوند.
وی تحصیلات نماینده، سابقه و خُبرگی نمایند‌ه و عدم امتیاز منفی به قراردادهای اقساطی نماینده را از دیگر معیارهای مهم طرحِ ارتقاء رتبه بندی نمایندگان برشمرد و افزود : طراحی و تبیین و اطلاع رسانی این طرح ، موجبات دلگرمی و انگیزه شبکه فروش را فراهم می سازد.
مدیر عامل بیمه رازی با تشکر از مدیریت و همکاران استان آذربایجان شرقی تصریح کرد : به وضوح اشتیاق و تعلق سازمانی و آمادگی برای تحول و جهش در سال جدید در راستای اهداف و برنامه های ابلاغی جدید و مهم‌تر اینکه در راستای چرخش استراتژیک ، در همکاران حاضر در شعبه مشاهده و همکاران را مسئولیت پذیر و آماده پذیرفتن نقش های بیشتر در استان دیدم.
دکتر جباری با تقدیر از تلاش همکاران بیمه رازی در سراسر کشور و تاکید بر اعتماد و اهمیت به شعب و نماینده ها در رویکرد جدید افزود:مطمئن هستم نمایندگان و شبکه فروش بیمه رازی با فروش مضاعف خود در تحقق اهداف و چرخش‌های استراتژیک از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
گفتنی است ایشان در این سفر، در خصوص معرفی و تبیین جایگاه و توانمندی شرکت بیمه رازی ، چندین جلسه با فعالان اقتصادی و مسئولین استانی برگزار نمود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما