تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : 1172

تقدیر از مشتریان منتخب موسسه کوثر تقدیر

۰
plusresetminus
عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به موضوع قرض الحسنه در نظام بانکی افزود: در واقع ما قرض نمی دهیم، به عبارتی بانک ها نیستند که قرض می دهند و این شما مشتریان خوب و نیکوکار و صاحبان حساب قرض الحسنه هستید که قرض می دهید .
تقدیر از مشتریان منتخب موسسه کوثر تقدیر
طی مراسمی از مشتریان منتخب موسسه اعتباری کوثر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ در راستای پاسداشت و ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه و تقدیر از مشتریان وفادار، مراسم تقدیر از مشتریان منتخب سال ۱۳۹۷ در سراسر کشور  برگزار شد.

جواد فهیمی پور سرپرست موسسه اعتباری کوثر در این مراسم گفت: همانطور که می دانید بخشی از فعالیت های بانک های کشور و موسسات اعتباری در محدوده منابع و مصارف آن، در ارتباط با قرض الحسنه است. به عبارتی در ارتباط با قانون عملیات بانکداری بدون ربا و بعد از انقلاب آنچه که بانکداری کشور را متمایز کرد و در ارتباط با غیر ربوی بودن شاخص نمود همین بحث و قسمت قرض آن می باشد . به این معنا که بانک ها در آن قسمتی که قرض می گیرند و یا قرض می دهند اجازه هیچ گونه پرداخت اضافه ای ندارند.

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به موضوع قرض الحسنه در نظام بانکی افزود: در واقع ما قرض نمی دهیم، به عبارتی بانک ها نیستند که قرض می دهند و این شما مشتریان خوب و نیکوکار و صاحبان حساب قرض الحسنه هستید که قرض می دهید .

وی خاطر نشان ساخت: صاحبان حساب قرض الحسنه ایثارگرانی هستند که در شرایط تورمی از سود دریافتی چشم پوشی نموده و به رفع نیازهای هم وطنان خود از این طریق می پردازند.

فهیمی پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در شرایط سخت اقتصادی عده زیادی از مردم به لحاظ معیشت در سختی به سر می برند و خیلی از افراد حقوقی ندارند یا درآمد بسیار ناچیزی دارند؛ این ها نمی توانند وام گران قیمت هم بگیرند اما با وام مناسب قرض الحسنه دردی از آن ها را می توان درمان کرد.  کسانی که حساب قرض الحسنه در بانک ها باز می کنند به اعتقاد من به عنوان یک مسئولیت اجتماعی ایفای نقش می کنند و حتی می توان گفت با پرداخت قرض الحسنه جلوی خیلی از بزهکاری ها گرفته می شود .

سرپرست موسسه اعتباری کوثر گفت: خداوند متعال قدردان بندگان قرض دهنده خود هست، ما نیز برآن شدیم تا با اهداء لوح سپاس، تقدیر و تحفه ای هرچند کوچک، مراتب قدردانی خود از شما مشتریان بزرگوار،کریم و صاحبان حساب های سپرده قرض الحسنه تقدیر و تشکر نمائیم.  

حجت الاسلام والمسلمین عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی موسسه اعتباری کوثر با اشاره به فضلیت قرض الحسنه و تفاوت آن با صدقه گفت: قرض الحسنه به مراتب فضیلت بیشتری نسبت به صدقه دارد؛ چراکه صدقه بویی از تن پروری دارد. گیرنده صدقه به دلیل ملزم ندانستن خود برای باز پس دادن آن کمتر تلاش می‌کند اما در قرض الحسنه‌ پول به دست کسی می‌رسد که به آن نیاز دارد و اهتمام خواهد داشت که قرض را در موعد تعیین شده بازگرداند. در پایان مراسم با اهداء لوح سپاس از مشتریان منتخب سال ۱۳۹۷ در سه گروه طلایی، نقره ای و برنزی تقدیر شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین