تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : 1340

پیام تبریک رئیس انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات

۰
plusresetminus
رئیس انجمن روابط عمومی ایران گفت: ما همچنان در کشورمان از چند چالش اساسی نظیر ضعف ساختاری، علمی، تحقیق و توسعه، منابع انسانی متخصص و... رنج می‌بریم و این در حالی است که می‌بایست زیرساخت‌های آن را در ابعاد مختلف طی سال‌های قبل آماده می‌نمودیم.
محمدرضا حقیقی
محمدرضا حقیقی
محمدرضا حقیقی رئیس انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات، با صدور پیامی این روز را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی، ارتباطات و رسانه کشور تبریک گفت.

   در قسمتی از این پیام آمده:
 
اکنون که حدود ۱۲۰ سال از ریشه‌های تاریخی پیدایش روابط عمومی در جهان و بیش از پنج دهه در ایران می‌گذرد و سیر تکاملی این علم، فن و هنر در ابعاد مختلف روندی سریع و رو به رشد را در تمامی کشور‌ها طی می‌کند و آثار خیره کننده آن در ابعاد مختلف مشهود است، ما همچنان در کشورمان از چند چالش اساسی نظیر ضعف ساختاری، علمی، تحقیق و توسعه، منابع انسانی متخصص و... رنج می‌بریم و این در حالی است که می‌بایست زیرساخت‌های آن را در ابعاد مختلف طی سال‌های قبل آماده می‌نمودیم.
 
دکتر حقیقی در بخش دیگری از این پیام تاکید دارد: عدم توجه به قانون گذاری و ساختارسازی در بنیان‌های رشته ارتباطات و روابط عمومی، نگرش عمومی به این دانش تخصصی و بین رشته ای، برگزاری سمینار‌های غیرعلمی و غیرتخصصی و از همه مهم‌تر عدم جایگاه مطلوب روابط عمومی در ساختار اداری کشور موجب لطمات بیشتری را فراهم آورده است.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای همه اساتید، دانشجویان و شاغلان حوزه روابط عمومی، روز جهانی ارتباطات را به همه فعالان این حوزه تبریک گفت.

منبع: شما نیوز 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین