تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : 1834

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۸/۰۳/۲۱

۰
plusresetminus
پس از آنکه توافق میان آمریکا و مکزیک مانع از در گرفتن یک جنگ تعرفه ای دیگر شد، بازارهای بورس جانی تازه گرفتند و این موجب شد تا قیمت فلز زرد دیروز بیش از یک درصد کاهش یابد.
قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
در حالی که تهدیدات تجاری جدید آمریکا علیه چین موجب نگرانی مجدد سرمایه گذاران شده است، قیمت طلا که در جلسه گذشته بیشترین افت قیمت یک روزه در طی 2 ماه اخیر را تجربه کرده بود، امروز با افزایش مواجه شد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1328 دلار و 83 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز امروز با 0.3 درصد افزایش به 1332 دلار و 90 سنت رسید.

پس از آنکه توافق میان آمریکا و مکزیک مانع از در گرفتن یک جنگ تعرفه ای دیگر شد، بازارهای بورس جانی تازه گرفتند و این موجب شد تا قیمت فلز زرد دیروز بیش از یک درصد کاهش یابد و تا رقم 1324 دلار و 50 سنت پایین بیاید.

دانیل هاینس، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «کاهش تنش های تجاری میان آمریکا و مکزیک دیروز تاثیری منفی بر بازار طلا داشت، اما این موضوع نگرانی ها در مورد مذاکرات تجاری آمریکا و چین را کاهش نداده است.»

وی افزود، اما تنش های تجاری بین آمریکا و چین «مانع از آن شد که افت قیمت های دیروز ادامه دار باشد و ما شاهد تداوم نسبی سرمایه گذاری های امن در بازار طلا هستیم.»

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته در صورتی که نتواند در مذاکرات تجاری با رئیس جمهوری چین در حاشیه نشست گروه 20 که در اواخر ماه جاری برگزار خواهد شد به پیشرفتی دست بیابد، دور دیگری از تعرفه ها را بر کالاهای چینی اعمال خواهد کرد.

ترامپ بارها گفته که انتظار دارد در حاشیه نشست گروه 20 در اوزاکای ژاپن با شی جینپینگ رئیس جمهوری چین دیدار و گفت وگو کند، اما طرف چینی هنوز چنین دیداری را تایید نکرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین