تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : 2291

رفتار غیر حرفه ای مجری گفتگوی ویژه خبری 

۰
۴
plusresetminus
بنظر می رسد که رفتار قالیباف در شب گفتگوی ویژه خبری با وزیر صمت با مسائل دیگر آغشته می باشد که روشنگری در این خصوص ضروری است . 
وزیر صنعت
وزیر صنعت
به گزارش "صدای بانک" ،  گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما  رسانه ملی با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مجری گری "قالیباف " برگزار شد .

آنچه حیرت نگارنده را بعنوان یکی از  مخاطبان همیشگی این برنامه را برانگیخت رفتار غیر حرفه ای مجری این برنامه‌ بود. 

رفتار غیر حرفه ای و دور از شان رسانه ای قالیباف در این برنامه چنان بود که برای تشخیص این رفتار غیرحرفه ای و زننده نیازی به دانش رسانه ای نبود اگر چه رسانه ای ها بهتر و‌ زودتر از سایر مخاطبان این رفتار  عجیب را تشخیص می دهند. 

قطع ممتد و دور از شان رسانه و مهمان برنامه و‌ قضاوت در پرسش ها بجای ارائه سوال چنان بود که اجازه نمی داد سخنان وزیر مودب صنعت ، معدن و تجارت به فرجام برسد.

مجری برنامه در موضع پرسشگری حتما باید برنامه را نقادانه و چالشی دنبال نماید تا مخاطب اقناع شود اما حق ندارد با تمسخر برنامه های وزیر رفتاری دور از ادب نشان دهد و صدالبته حق ندارد وسط پاسخ های مهمان با لحنی مضحک برنامه ها را به سخره گرفته و خود را نماینده مردم خشمگین معرفی نماید ! حتما مردم مجری غیرحرفه ای با رفتاری ناشایست را نماینده خود نمی دانند.

آنچه رفتار غیرحرفه ای قالیباف را بیشتر عجیب می نماید مقایسه عملکرد او در سایر برنامه هایی است که وی مجری آنها بود و چه با خنده و تبسم برنامه را به پایان می رساند!

بنظر می رسد که رفتار قالیباف در شب گفتگوی ویژه خبری با وزیر صمت با مسائل دیگر آغشته می باشد که روشنگری در این خصوص ضروری است . 

صبر مثال زدنی وزیر صمت در واکنش به رفتار طلبکارانه و مچگیرانه قالیباف کفه دیگر این برنامه‌ بود که با تدبیر وارد حاشیه سازی های وی نشد و هر چند بارها و‌ بارها سخنان او قطع می شد اما با حوصله پاسخ ها را تکمیل می کرد تا گزارش به مردم را بخوبی تکمیل نمایند که جای تقدیر دارد.

عادل علیبازی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظرات شما
Karim
وزیر مودب شما سرمایه های مردم را در بورس تهران از بین برد با دخالت دستوری و عامدانه(دزدی).وزیر مودب شما جوابی نداشت بدهد ،داشت سفسطه میکرد و به سوالات پاسخ نمیداد.لعنت خدا بر این دولت و همه مسئولینی که کشور و مردم را به روز سیاه نشانده اند.مرغ و گوشت و تخم مرغ وووووو.
واقعا قالیباف مجری گفتگوی ویژه خبری بی نهایت بی ادب وبی نزاکت هست واقعا مگه قحط ارجاله که این بی ادب رو گذاشتن برای مصاحبه
شرم آوره رفتار این مجری بی ادب ونزاکت گستاخ
قالیباف رو دیگه نمی دونم از کجا پیدا کردن
نه ادب داره نه سواد فقط گستاخی وپررویی بلده
فکر نمی کنه رسانه ملی هست و مردم دارن لحن بی ادبانه وگستاخانه او رو می بینن انگار قحطی آدمه تو صدا وسیما
آخرین عناوین