تاریخ انتشارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : 2487

ارائه محصولات موردنیاز بازار از ویژگی های بارز است

۰
plusresetminus
مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز گفت: تایرهایی که  رونمایی شد دارای شیارهای عمیق و پهن برای هدایت بهتر آب از روی سطح جاده است و رفتار عالی تایر در عبور از پیچ های جاده و فرمان پذیری مطمن از ویژگی های آن است.
مازیار روغنی
مازیار روغنی
به گزارش "صدای بانک" ،  مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز گفت: ارائه تایر جدید به بازار یک ویژگی و فرایند بسیار مهم در بارز است که همواره عامل پیشرفت بارزبوده است.

 مازیار روغنی در مراسم رونمایی از تایرهای اس یو وی گروه صنعتی بارز گفت: ارائه تایرهای جدیدبارز به بازار فرآیندی بسیار مهم و ارزشمند و عاملی موثر در پیشرفت و توسعه بارز بوده است.

وی با اشاره به ویژگی های محصول اس یو وی، گفت: اسپورت بودن و راحتی سرنشین، سرعت و قدرت از شاخص های اصلی تایرهای رادیال خودروی اس یو وی است.

به گفته روغنی چنگ زنی مناسب و ترمزگیری عالی در جاده های خیس و لغزنده به دلیل طراحی رویه نامتقارن، دارای حداقل صدا در سرعت های بالا به دلیل طرح آج نامتقارن ویژگی های این نوع تایرها است.

مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز گفت: تایرهایی که  رونمایی شد دارای شیارهای عمیق و پهن برای هدایت بهتر آب از روی سطح جاده است و رفتار عالی تایر در عبور از پیچ های جاده و فرمان پذیری مطمن از ویژگی های آن است و از طرفی دیگر وجود سایپهای زیاد موجب بهبود چنگ زنی به جاده می شود.

مراسم رونمایی از تایرهای اس یو وی بارز 18 تیر ماه  با حضور مدیرعامل گروه صنعتی بارز و جمعی از مدیران ارشد این گروه برگزار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین