تاریخ انتشاريکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : 5968

بانک رفاه کارگران هجدهمین شرکت برتر

۰
plusresetminus
در جدیدترین رتبه‌بندی در میان یکصد شرکت برتر ایران، بانک رفاه کارگران (هلدینگ) رتبه هجدهم را کسب کرد.
بانک رفاه کارگران هجدهمین شرکت برتر
 به گزارش "صدای بانک" ،  این بانک با فروش به میزان ۱۳۵ هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۷ در جایگاه هجدهم قرار گرفت. میزان فروش این بانک در سال ۱۳۹۶ یعنی سال ماقبل آن، ۱۰۵ هزار میلیارد ریال بوده است. همچنین در رتبه‌بندی امسال شرکت‌ها از لحاظ بیشترین دارایی نیز طبقه‌بندی شده‌اند که هلدینگ بانک رفاه کارگران نیز جزو شرکت‌هایی است که بیشترین دارایی را ثبت کرده است.

روابط عمومی بانک رفاه کارگران نیز گزارش تسهیلات اعطایی بانک رفاه در ۹ ماه نخست سال‌جاری را در بخش‌های مختلف اقتصادی، بنگاه‌های کوچک و متوسط، ضمانت‌نامه‌های صادره ریالی، قرض‌الحسنه اعطایی ازدواج و تهیه جهیزیه، اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی مددجویان سازمان بهزیستی کل کشور، کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق توسعه ملی و طرح‌های حوزه اعتباری را اعلام کرد.

براساس این گزارش بانک رفاه کارگران در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹ ماه نخست سال ۹۸، بالغ بر ۲۶ هزار و ۹۸۳ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه‌های کوچک و متوسط پرداخت کرده است. همچنین بانک رفاه در ۹ ماه نخست سال‌جاری، در بخش‌های آب و کشاورزی، صنعت و تولید، مسکن و ساختمان، بازرگانی، خدمات و متفرقه بیش از ۳۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.

این بانک در سال ۹۷ و ۹ ماه نخست سال ۹۸، تعداد ۲۲هزار و ۱۸۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی، اشتغال‌زایی و کارفرمایان طرح‌های مددجویی به مبلغ بیش از ۳ هزارمیلیارد ریال به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده است.

بانک رفاه همچنین در مقطع ۹ ماه نخست سال‌جاری، حدود ۱۱۸۱میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع قراردادهای سپرده‌گذاری صندوق توسعه ملی اعطا کرده است. بر اساس این گزارش، بانک رفاه در ۹ ماه نخست سال جاری، بیش از ۴۴هزار میلیارد ریال انواع ضمانت‌نامه‌های ریالی به تعداد ۸۴ هزار فقره صادر کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین