تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
کد مطلب : 6233

سرمایه بیمه ایران به ۱۱ هزار میلیارد تومان می‌رسد

۰
plusresetminus
مدیرعامل بیمه ایران گفت: با هماهنگی وزارت امور اقتصادی و دارایی، از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها سرمایه شرکت بیمه ایران تا پایان سال به ١١ هزار میلیارد تومان می‌رسد و با این اقدام بیمه ایران، بزرگ‌ترین بیمه‌گر اتکایی در غرب آسیا خواهد شد.
محمد رضایی
محمد رضایی
  به گزارش "صدای بانک" ،  محمد رضایی در حاشیه تور رسانه‌ای و بازدید اصحاب رسانه از مرکز SRM این شرکت یاد آورشد: با افزایش سرمایه، ظرفیت نگهداری ریسک بیمه ایران از ۱۵۰۰ میلیارد تومان فعلی به ۶ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد. 

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه این شرکت ١٠ هزار نماینده جنرال، دو هزار نماینده عمر و زندگی، ٢۵۵ شعبه مستقل و ٩ شعبه خارجی دارد، خاطرنشان کرد: بیمه ایران روزانه به‌طور متوسط ۴۰ میلیارد تومان خسارت می‌پردازد. 

او رشد حق بیمه در ۱۰ ماهه امسال را ۳۵ درصد و رشد خسارات پرداختی در همین دوره را ۲۱ درصد اعلان کرد و افزود: بیمه ایران در این دوره ۱۵ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید و ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده‌ است. 

رضایی سهم شبکه فروش در تولید را ۸۸ درصد عنوان کرد و گفت: در آینده ۱۰۰ درصد فروش شرکت از طریق نمایندگان انجام می‌شود و ستاد برنامه‌های مهم‌تری در جهت توسعه بیمه در کشور دارد. 

رضایی یکی از دلایل پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در کشور را عدم فرهنگ بیمه‌گری دانست و افزود: سرمایه‌گذاری در بیمه‌های زندگی را باید بیمه‌گذار انتخاب کند، به این صورت که بیمه‌گذار تعیین کند که بیمه ایران ذخیره ریاضی بیمه‌نامه‌اش را در طلا، مسکن یا بورس سرمایه‌گذاری کند. 

وی ادامه داد: در ۱۰ ماه امسال بازده سرمایه‌گذاری بیمه ایران در بورس ۱۰۴ درصد رشد داشته این در حالی است که این رقم برای سال ۹۷ معادل ۴۵ درصد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین