تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : 9039

روز پر نوسان برای بورس

۰
plusresetminus
شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی به خود گرفت و به مرز یک میلیون و ۹۷۴ هزار واحد رسید، اما در ساعات پایانی کمی کاهشی شد و در نهایت رقم یک میلیون و ۹۴۵ هزار واحد را ثبت کرد.
روز پر نوسان برای بورس
  به گزارش "صدای بانک" ، معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۱۱ هزار و ۳۳۴ واحد صعود رقم یک میلیون و ۹۴۵ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۳۹۹۴ واحد رشد کرد و به رقم ۵۰۷ هزار و ۱۱۶ واحد رسید.
معامله گران دو میلیون معامله به ارزش ۱۹۲ هزار و ۶۵۱ میلیارد ریال انجام دادند.
فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه گذاری غدیر و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص گذاشتند.
فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری غدیر، پالایش نفت بندرعباس، بانک تجارت، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران و سرمایه گذاری گروه توسعه ملی نمادهای پربیننده این بازار بودند.
شاخص کل فرابورس نیز با ۶۳ واحد صعود رقم ۱۹ هزار و ۹۶۲ واحد را ثبت کرد.
در این بازار ۷۳۱ هزار معامله به ارزش ۱۰۵ هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال انجام شد.
سنگ آهن گوهر زمین، پتروشیمی مارون و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک دی و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.
سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک دی سیمان لار سبزوار س. توسعه و عمران استان کرمان، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و صنایع ماشین های اداری ایران نمادهای پربیننده فرابورس بودند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما