تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : 3473
اختصاصی "صدای بانک "

ایران زمین، بانکداری به سبک فردا

۰
plusresetminus
با توجه به شتاب‌گیری جریان توسعه و تحول در بانکداری کشور از دو سال پیش، بانک ایران زمین نیز از دو سال گذشته استراتژی تحول دیجیتال را برنامه‌ریزی کرد و در حال حاضر شاهد ورود سایر بانک‌ها به حوزه دیجیتال هستیم.
بانک ایران زمین
بانک ایران زمین
 به گزارش "صدای بانک" ،  با رونق استارتاپ‌ها و شیوه نوین کسب وکارها، سیستم بانکی راهی جز همراهی بانک‌ها با پیشرفت تکنولوژی و شیوه‌های نوین خدمات دهی به مشتریان وجود ندارد. کارشناسان معتقدند در آینده مفهومی به نام بانک معنی ندارد اما بانکداری به قوت خود باقی است و اگر بانک‌ها خود را با این سیر حرکت فناوری همگام نکنند، به طور حتم بازنده اصلی بانک‌ها هستند.

در همین راستا برخی بانک‌ها با پیش‌بینی صحیح آینده از حالا به فکر روزهای آتی و آماده برای هرنوع تغییر و پیشرفتی هستند. بانک ایران زمین را می‌توان از جمله بانک‌های شاخص در این امر عنوان کرد بانکی که با توجه به تحولات تکنولوژی و بررسی روند حرکت سیستم بانکی دنیا و فناوری‌های نوین، شعار خود را به "بانکداری به سبک فردا" تغییر داد.

با توجه به شتاب‌گیری جریان توسعه و تحول در بانکداری کشور از دو سال پیش، بانک ایران زمین نیز از دو سال گذشته استراتژی تحول دیجیتال را برنامه‌ریزی کرد و در حال حاضر شاهد ورود سایر بانک‌ها به حوزه دیجیتال هستیم که اتفاقی بسیار خوب در عرصه بانکداری است زیرا حرکت همگی قطعا موفقیت بانک‌ها را بیشتر می‌کند و نشان از حرکت جامعه به سمت تکنولوژی دارد.

امروزه انتخاب بانکداری دیجیتال یک الزام برای شبکه بانکی است و برهمین اساس بانک ایران زمین نیز در سال‌های اخیر به دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم است تا در سال ۱۴۰۰ بانکداری دیجیتال بطور کامل در این بانک اجرا شود زیرا تمامی بانک‌ها تقریبا مشابه یکدیگر هستند و آنچه تفاوت دارد نوع خدمات دهی و سرویس‌دهی توسط کاربران است. بنابراین سیستم بانکداری به جایگاهی رسیده که تمایزی بین خدمات ندارد و نیاز به تغییر و تحول در بانکداری کشور وجود دارد.
 
در بانکداری دیجیتال سرویس‌ها شخصی‌سازی می‌شود و به افراد مختلف و گروه‌های مختلف خدمات متمایزی ارائه می‌شود، در بانکداری دیجیتال نیاز مشتری در مرکز قرار دارد، بنابراین بانک‌ها با ایجاد زیر ساخت‌های لازم این امکان را برای شرکت‌های فناوری مالی فراهم می‌کنند که خدماتی متنوع و متمایز برای مشتریان خود ارائه کنند.
 
در همین راستا، عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین درباره شعار این بانک با عنوان "بانکداری به سبک فردا" با تاکید بر اینکه آنچه که امروز باعث سیر صعودی استفاده از خدمات بانک ایران زمین شده کیفیت در خدمات است، گفت: کیفیت خدمات و ایجاد رضایتمندی حداکثری در میان مشتریان عامل مهمی برای رسیدن به اهداف این بانک است و یکی از اقدامات و اولویت های مهم این بانک تحول در حوزه دیجیتال خواهد بود.

وی افزود: استراتژی بانک ایران زمین ارائه خدمات نوین در بستر فناوری است که آینده نظام بانکی را متحول می‌کند و بانک ایران زمین در این مسیر پیشگام بوده است.

به گفته مدیرعامل بانک ایران زمین، وزارت امور اقتصادی و دارایی نقشه راهی را در حوزه دیجیتال به سیستم بانکی ارسال کرده است و برای بانک ایران زمین یک افتخار است که بگوییم این بانک دو سال است که این راه را آغاز کرده است. شعار «بانکداری به سبک فردا» شعار جدید بانک ایران زمین معرفی شد. بانک ایران زمین طبق برنامه ها و اهداف خود پیش می رود و امیدواریم همواره در مسیر توسعه و تعالی گام بردارد. 


* نیلوفر احدیان
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین