تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : 10150

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۰۸

۰
plusresetminus
امروز سهامداران شرکت‌های ایران تایر، قند اصفهان و بهنوش ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، دامداری تلیسه نمونه و کشت و صنعت دشت خرمدره در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۰۸
به گزارش صدای بانک ، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد 23هزار و 548واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 390هزار و 797واحد  به کار خود پایان داد و بیش از 18میلیارد و 232میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 16هزار و 633میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 832هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران تایر، قند اصفهان و بهنوش ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های رادیاتور ایران، پارس خودرو و کربن ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 701میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 51میلیارد تومان در 791هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 371واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 322واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، دامداری تلیسه نمونه و کشت و صنعت دشت خرمدره بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، شهرسای و خانه‌‌سازی باغمیشه و فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما