تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : 10163
با قرارداد صندوق توسعه ملی و بانک توسعه صادرات:

صادرکنندگان کالاهای صنعتی و دانش بنیانهای بخش صنعت و معدن تسهیلات می گیرند

۰
plusresetminus
صادرکنندگان کالاهای صنعتی و فعالیت‌های دانش بنیان بخش صنعت و معدن بر اساس انعقاد قرارداد صندوق توسعه ملی و بانک توسعه صادرات ایران می‌توانند از طریق سپرده‌گذاری ریالی از این بانک تسهیلات دریافت کنند.
صادرکنندگان کالاهای صنعتی و دانش بنیانهای بخش صنعت و معدن تسهیلات می گیرند
به گزارش صدای بانک به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، بر همین اساس تسهیلات صندوق توسعه ملی ویژه سرمایه در گردش صادرات کالاهای صنعتی به مبلغ 4.500 میلیارد ریال، فعالیت‌های دانش بنیان بخش صنعت و معدن واقع در تمامی مناطق به مبلغ 500 میلیارد ریال و بخش صنعت و معدن مناطق برخوردار به مبلغ 500 میلیارد ریال از طریق سپرده‌گذاری ریالی و با عاملیت بانک توسعه صادرات پرداخت می‌شود.

قراردادهای سپرده گذاری ریالی بین صندوق توسعه ملی و بانک توسعه صادرات ایران به استناد بند (ب) ماده 52 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) مصوب چهارم اسفند 1393 مجلس شورای اسلامی و تبصره یک بند (ح) ماده 16 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور به امضا رسیده است.
بر اساس این قرارداد، منابعی از صندوق توسعه ملی در اختیار بانک توسعه صادرات برای ارائه این تسهیلات قرار گرفته است . نرخ سود تسهیلات پرداختی به متقاضیان از محل سپرده این قرارداد نیز 16 درصد خواهد بود و بانک متعهد به اجرای آن است.
براساس این قرارداد سقف اعطای تسهیلات سرمایه در گردش برای اشخاص حقیقی 40 میلیارد ریال (4 میلیارد تومان) و برای اشخاص حقوقی 300 میلیارد ریال (30 میلیارد تومان) تعیین شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما