تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : 10268
مدیرعامل بانک کارآفرین :

پیشروترین بانک در حوزه کارآفرینی هستیم

۰
plusresetminus
مدیرعامل بانک کارآفرین با راه اندازی کلینیک شعب و دفتر نوآوری و شکوفایی بانک کارآفرین به استراتژی اصلی خود یعنی حمایت از کارآفرینان بازگشت؛ روالی که موجب شد تا بانک کار آفرین در این بخش پیشروترین بانک باشد .
پیشروترین بانک در حوزه کارآفرینی هستیم
به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک کارآفرین، محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین افزود: طی همکاری با نهاد ریاست جمهوری و با توجه به استراتژی اصلی بانک که حمایت از کارآفرینی بود؛ بیشترین تسهیلات این نهاد به سمت بانک کارآفرین آورده شد، به گفته مسوولان دولتی امری که موجب شده در این بخش به پیشروترین بانک حوزه کارآفرینی تبدیل شویم.
وی همچنین راه اندازی دو شعبه ارزی را اقدام مثبت دیگر بانک کارآفرین در سال جاری خواند و ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال ٢ شعبه دیگر نیز به این جمع اضافه شود.
وی ؛ سامانه منابع انسانی را از اقدامات در دست اجرا خواند که به زودی راه اندازی خواهد شد و تصریح کرد:سیستم جامع اعتبارات، سیستم اتوماسیون اداری، ایجاد و راه اندازی موسسه تامین آتیه امید کارآفرین از دیگر اقدامات خوب سال جاری بانک بود که انجام شد .
فرزین با اشاره به سهام خریداری شده از طریق راه اندازی موسسه تامین آتیه امید کارآفرین تاکید کرد: اینکه پول همکاران با راه اندازی موسسه تامین آتیه امید کارآفرین ارزش پیدا کرده ، اتفاق میمونی است اما باید ریز اقداماتی که در این زمینه انجام می شود بصورت شفاف به همکاران ارائه شود .
مدیرعامل بانک کارآفرین ، تدوین خط مشی اصول بانک را کار تاثیر گذاری خواند که در سال ٩٩ انجام شده و سامانه های ساتنا گروهی، ثمرآفرین، طرح جدید صبا، هم آفرین، کارگزاریها و طرح ارزش سلامت را از اقدامات خوب بانک دانست که باعث شد تا در سازمان کارآمدی ایجاد شود .
به گفته وی همه این سامانه ها تا پایان سال اجرایی خواهند شد، روالی که موجب شده تا عملکرد بانک بر روی سامانه کدال مثبت باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما