تاریخ انتشارسه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : 10345
مدیرعامل بانک سینا در جمع کارکنان شعب منطقه گیلان:

قدردان زحمات کارکنان بانک سینا هستم

۰
plusresetminus
مدیرعامل بانک سینا که با هدف آگاهی از آخرین وضعیت عملکردی شعب به استان گیلان سفر کرده بود از تلاشها و مساعی کارکنان بانک در جهت تحقق اهداف قدردانی کرد.
قدردان زحمات کارکنان بانک سینا هستم
به گزارش صدای بانک به نقل از روابط عمومی بانک سینا دکتر ایمانی با بیان آنکه در شرایط سخت شیوع کرونا که متاسفانه بسیاری از کسب و کارها با چالش‌های متعددی روبرو هستند، افزود: کارکنان شبکه بانکی به ویژه بانک سینا فداکارانه و شجاعانه در شعب حضور یافتند و در راه کمک به هموطنان آسیب دیده از هیچ خدمتی دریغ نورزیدند و من قدردان زحمات این عزیزان هستم.
وی با بیان آنکه مشکلات و چالش ها نمی تواند مانعی جهت خدمت رسانی به هموطنان عزیز باشد، گفت: تجربه ماه های گذشته و اقدامات بانک سینا در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده با اجرای طرح های قرض الحسنه نشان داد که از رهگذر همدلی، اتحاد و تلاش کارکنان می توان به اهداف دست یافت و زمینه رضایتمندی مشتریان عزیز را فراهم کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بانک سینا با تدوین استراتژی ها و سیاست های مشتری مدارانه و تلاش در جهت روانسازی امور، اقدامات موثری را به انجام رسانده و از این پس نیز با ایجاد تنوع بیشتر در محصولات و خدمات به ویژه ارائه خدمات غیر حضوری که یکی از ضروریات و بایسته های امروز است، تلاش خواهد کرد.
دکتر ایمانی ضرورت پاسخگویی مطلوب و بهینه به مشتریان به ویژه در ماه های پایانی سال را یادآور شد و گفت: در فرصت محدود باقی مانده از سال، لازم است همکاران به موضوعاتی که با اهداف فاصله دارند، توجه جدی تری داشته و سودآوری شعب را با پیگیری و وصول مطالبات، توسعه خدمات غیرمشاع و صدور ضمانت نامه ها سرعت ببخشند.
گفتنی است مدیرعامل بانک سینا و معاونین مهندسی و پشتیبانی و سرمایه های انسانی، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و مدیر منطقه گیلان از شعب رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، لوشان و بندر انزلی بازدید و ضمن دیدار با کارکنان، عملکرد این شعب را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین