تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : 10389

پتروشیمی اروند در مسیر قطع وابستگی

۰
plusresetminus
  در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و بومی‌سازی قطعات تخصصی در صنعت پتروشیمی روز دوشنبه 27 بهمن شرکت پتروشیمی اروند در نمایشگاه ساخت داخل هزار میلیارد ریال با شرکت‌های دانش‌بنیان انعقاد کرد.
پتروشیمی اروند در مسیر قطع وابستگی
به گزارش صدای بانک؛ مدیر عامل شرکت پتروشیمی اروند گفت: در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و بومی‌سازی قطعات تخصصی و مصرفی در صنعت پتروشیمی، شرکت پتروشیمی اروند در نمایشگاه ساخت داخل اقدام انعقاد قرارداد با تعدادی از این شرکت‌ها کرد.
  وی ادامه داد: این قرداد‌ها شامل پروژه‌های پوشش دهی مجدد آند و کاتد، امولسیفایر H60،  احیای آلفا سلولز، ‌GRP، قطعات داخلی تاورها و قطعات LIQUID RING است که به  مبلغ  هزار میلیارد ریال با شرکت‌های دانش بنیان ایرانی بسته شد.
  حسن نشان‌زاده با اشاره به پروژه پوشش مجدد آند و کاتد که یک  قطعه مصرفی محسوب می‌شود، بیان کرد: پیش از این 4 کشور پوشش مجدد آند و کاتد را انجام می‌دادند که علاوه بر زمان و هزینه‌ای که صرف جای‌بجای قطعات می‌شد این موضوع از لحاظ مالی و ارز بری با وجود تحریم‌ها در مقايسه با نمونه داخلی به مراتب بیشتر بود. 
  وی افزود: اتکا به دانش بومی و حمایت از جوانان این مرز و بوم علاوه بر اینکه باعث خودکفایی در صنعت پتروشیمی می‌شود، باعث قطع وابستگی به کشورهای خارجی و بهترین شیده مبارزه با تحریم‌های ظالمانه است.
  مدیرعامل پتروشیمی اروند در پایان خاطرنشان کرد: با یاری خداوند و همت جوانان ایرانی شرکت پتروشیمی اروند به عنوان بزرگترین مجموعه تولید pvc در خاورمیانه همچنان با حمایت از جوانان ایرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر قطع وابستگی‌ها تا رسیدن به خودکفایی کامل این راه را ادامه خواهد داد.

منبع: نفت ما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین