تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
کد مطلب : 10475
در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک سینا و مقامات سازمان بسیج مستضعفین:

حوزه بسیج شهدای گمنام بانک سینا؛ فعالیت خود را آغاز کرد

۰
plusresetminus
در مراسمی با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بانک سینا، معاون طرح و برنامه ریزی سازمان بسیج مستضعفین، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد مستضعفان، حوزه بسیج شهدای گمنام بانک سینا فعالیت خود را آغاز کرد.
حوزه بسیج شهدای گمنام بانک سینا؛ فعالیت خود را آغاز کرد
به گزارش صدای بانک مدیرعامل بانک سینا در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، به ویژه شهدای عملیات فتح المبین، کربلای ۱۰ و بدر که در اسفند ماه انجام شد و شهدای مدافع حرم و خیر مقدم به مهمانان گفت: بانک سینا بانکی تماماً بسیجی با نیروهای مخلص، مومن و فداکار است که در راستای ماموریت های بنیاد مستضعفان، گام‌های جدی و موثری را برداشته است.
دکتر ایمانی افزود: این بانک در سال جاری در منطقه قلعه گنج کرمان ۲ مدرسه و یک شعبه را به منظور خدمت رسانی مطلوب به هموطنان عزیز این منطقه افتتاح کرده و در پرداخت وام قرض الحسنه نیز با اعطای بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به مرزبانان جان بر کف میهن اسلامی عملکرد مطلوبی داشته است.
وی خاطرنشان کرد: این بانک در کنار اهدای ۵۱ دستگاه آمبولانس به مراکز بهداشت مناطق محروم و وزارت بهداشت، مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مدافعان سلامت و ۵۰ میلیارد تومان نیز جهت خانواده‌های معزز مدافع‌حرم اختصاص داده است.
مدیرعامل بانک سینا ضرورت حضور بسیج در بخش‌های مختلف کشور را یادآور شد و اظهار داشت: به همت بسیجیان عزیز بانک سینا تلاش خواهیم کرد تا در جبهه اقتصاد مقاومتی که اصل و اساس کار ما خواهد بود، همگام با مدافعان ایران اسلامی و مدافعان حرم، اقدامات قابل توجهی را به انجام برسانیم. افتتاح حوزه بسیج شهدای گمنام بانک سینا را افتخار بزرگی می دانیم و امیدواریم در انجام ماموریت ها به عنوان یک پاسدار و بسیجی، موفق عمل کنیم.
سردار عمرانی فرد معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین هم ضمن تبریک افتتاح حوزه بسیج بانک سینا به عنوان شاخه‌ای از شجره طیبه گفت: در راستای لبیک به منویات مقام عظمای ولایت و تحقق بسترهای تمدن نوین اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، سازمان بسیج طرح بلند مدت ۱۰ ساله و همه جانبه را به عنوان سند راهبردی گام دوم انقلاب تدوین کرد که به تأیید مقام معظم رهبری نیز رسیده و ابلاغ شد که امیدواریم پاسخگوی انتظارات ایشان در زمینه تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشیم.
وی افزود: در این سند، عرصه‌های مختلف فعالیت ها تدوین شده که یکی از آنها حوزه اقتصاد مقاومتی است و این انتظار وجود دارد سازمانها و نهادهایی نظیر بنیاد مستضعفان و بانک سینا که دغدغه مردم را دارند ما را در این عرصه به ویژه در مسائلی چون اشتغال، تولید کالای داخلی، ارتقای معیشت مردم، توانمند سازی تولیدات خانگی و به مفهوم عام، تقویت اقتصاد مردم پایه کمک کنند.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از بخش‌های این سند راهبردی، تقویت گروه‌های تخصصی بسیج در کنار شاخه های فرهنگی تربیتی آن است که از مجموعه های تخصصی نظیر بانک‌سینا انتظار می‌رود به عنوان مشاور این حوزه، همراه و یاور بسیج باشند.
کمرروستا رئیس مرکز بسیج بنیاد مستضعفان هم گفت: یکی از دلایلی که مجموعه بنیاد مستضعفان ازجمله بانک سینا در فهرست تحریم های ظالمانه نظام استکباری و آمریکا قرار گرفت، مجموعه فعالیت‌های این نهادها در جهت رفع مشکلات مردم بود.
وی افزود: همکاران ما در بانک سینا و بنیاد مستضعفان، سرباز رهبری و مدافع ارزش ها و هنجارهای نظام اسلامی هستند و در جهت کاهش مشکلات مستضعفین تلاش می‌کنند. انتظار داریم این بانک به عنوان نمونه و الگوی نظام بانکی در جهت تقویت روحیه بسیجی گام بردارد و در پیاده سازی نظام بانکداری اسلامی به ویژه قرض الحسنه پیشگام باشد.
سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور هم گفت: رویکرد جدید بنیاد مستضعفان و اقدامات این مجموعه به ویژه در یک سال اخیر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. در بانک سینا، با توجه به روحیه، منش و همت بسیجی که از آقای دکتر ایمانی سراغ داریم، می‌توان انتظار داشت اتفاقات بسیار خوبی در جهت پیاده‌سازی آرمان‌ها و اهداف اصلی انقلاب و نقش آفرینی این بانک در نظام بانکی شکل گیرد.
شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم ضمن ابراز خرسندی از تشکیل حوزه بسیج بانک ‌سینا گفت: خوشبختانه در بانک سینا تفکر بسیجی جریان دارد و مجموعه اقداماتی که تاکنون در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی شامل ساخت مدرسه از محل مرخصی و حقوق کارکنان، اهدای ۹۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت، اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد و غیره در این مجموعه انجام شده،گویای این مهم است که با ایجاد ساختار نظام مند و منسجم شاهد توسعه این فعالیت ها خواهیم بود.
راستگو مدیر حراست و فرمانده بسیج حوزه شهدای گمنام بانک سینا هم ضمن ابراز خرسندی از فعالیت این حوزه در ماه با برکت رجب، گفت: این بانک دارای 263 شعبه، 25 باجه و 15 مدیریت منطقه با 2430 نفر شاغل و همکار است و در زمره شفاف ترین و کم حاشیه ترین بانک ها قرار دارد. این بانک فعالیت های خوبی را در حوزه مسئولیت های اجتماعی انجام داده و با افتتاح این حوزه امیدواریم بیشتر از قبل در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب گام برداریم.
گفتنی است در پایان این مراسم دفتر حوزه بسیج شهدای گمنام بانک سینا در ساختمان مرکزی بانک به بهره برداری رسید.



ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما