تاریخ انتشاردوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : 10540

رکوردزنی‌های پتروشیمی اروند ادامه دارد

۱
plusresetminus
مدیرعامل پتروشیمی اروند گفت: با ادامه برنامه‌های رفع تنگناها و موانع تولید، شاهد تداوم افزایش تولید و رکوردزنی‌های بیشتر پتروشیمی اروند در سال نو خواهیم بود.
رکوردزنی‌های پتروشیمی اروند ادامه دارد
  به گزارش صدای بانک؛  حسن نشان‌زاده مقدم در نخستین ساعات پس از تحویل سال نو با حضور در جمع کارکنان نوبت‌کارِ سایت و قدردانی از تلاش کارکنان اعلام کرد: پتروشیمی اروند پارسال با وجود اعمال تحریم‌ها و شرایط کرونا توانست برای بهبود مستمر فعالیت‌ها و تحقق اهداف متعالی از پیش تعیین شده، دستاوردهای بسیاری را در زمینه تولید مستمر، رشد سودآوری، توسعه پایدار، حمایت از صنایع مولد کشور و حفظ بازارهای خارجی و درآمدزایی بسیار مطلوبی را برای صنعت پتروشیمی کشور داشته باشد.
وی تأکید کرد: در سالی که ازسوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است، با ادامه برنامه‌های رفع تنگناها و موانع تولید، شاهد تداوم افزایش تولید و رکوردزنی‌های بیشتر پتروشیمی اروند در سال جدید خواهیم بود.
مدیرعامل پتروشیمی اروند ادامه داد: دستیابی به رکورد تاریخی مجتمع از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، افزایش ۱۷ درصدی تولید در واحد کلر، افزایش ۱۲ درصدی تولید در واحد E_pvc، کسب رتبه نخست فروش محصولات شیمیایی و پلیمری، درج نماد اروند برای پذیرش در بورس اوراق بهادار و دیگر موفقیت‌های چشمگیر تنها بخشی از دستاوردهای این شرکت در سال ۹۹ بود که جز با همدلی، تعهد و تلاش همه همکاران به دست نمی‌آمد.
نشان‌زاده ضمن آرزوی موفقیت و تندرستی برای کارکنان و خانواده‌های آنان، اظهار امیدواری کرد که مطابق برنامه‌ریزی و مأموریت تدوین شده در شرکت پتروشیمی اروند، دستیابی به رکورد ظرفیت اسمی، اقدام نهایی برای عرضه سهام در بازار بورس و کسب تندیس صنعت سبز و... محقق شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین