تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : 10571

رفع موانع و حمایت از واحدهای تولیدی؛ در صدر اقدامات بانک شهر طی سال جاری

۰
plusresetminus
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به عملکرد موفق این بانک در کمک به کاهش مشکلات واحدهای تولیدی در سال گذشته، گفت: رفع موانع و حمایت از این واحدها در صدر اقدامات بانک شهر طی سال جدید خواهد بود.
رفع موانع و حمایت از واحدهای تولیدی؛ در صدر اقدامات بانک شهر طی سال جاری
به گزارش صدای بانک به نقل از روابط عمومی بانک شهر، احمد درخشنده با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با عنوان سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها"، عنوان کرد: سیاست های این بانک در سال جدید بر اساس تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی و در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی اجرا خواهد شد تا همانند سال گذشته بتوانیم نقش مهمی در رونق اقتصادی کشور ایفا کنیم.
درخشنده افزود: معتقدیم حمایت بانک ها از تولیدات داخلی همواره به عنوان یکی از راهکارهای مهم در رشد و توسعه اقتصادی کشور مطرح است.
وی ادامه داد: درهمین خصوص در تلاش هستیم با توجه به دستورالعمل ها، مقررات و الزامات بانک مرکزی؛ موانع اقتصادی بر سر راه تولیدکنندگان داخلی را بیش از پیش برطرف کنیم.
درخشنده با بیان اینکه بانک شهر در سال "جهش تولید" نیز بازوی توانمند واحدهای تولیدی در به سرانجام رساندن طرح های کلیدی آنان بود، خاطرنشان کرد: البته برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تمامی بانک ها دست به دست هم دهند.
مدیرعامل بانک شهر همچنین با اشاره به استقبال گسترده واحدهای تولیدی از طرح های تسهیلاتی، خدمات ریالی و ارزی این بانک، تصریح کرد: در سال جاری نیز با هدایت سرمایه های مشتریان و شهروندان به بازار تولید، پشتیبانی‌ از تولیدکنندگان را قوت خواهیم بخشید.
درخشنده در پایان گفت: شهرداری های کشور نیز طی بیش از یک دهه فعالیت بانک شهر با استفاده از پتانسیل های آن توانسته اند ضمن بهره برداری از پروژه های کلان شهری؛ خدمات رسانی به شهروندان را گسترش و معضلات کلان شهرها را کاهش دهند.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما