تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : 10985

اعلام حمایت قاطع ستادهای مستقل اصولگرایی کشور و ائتلاف های سراسری جاهد از حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب گزینه ولایی، مردمی و اندیشمند وزارت اطلاعات

۰
plusresetminus
ستادهای مستقل اصولگرایی کشور و ائتلاف های سراسری جاهد در پیامی از حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب گزینه ولایی، مردمی و اندیشمند وزارت اطلاعات حمایت قاطع کردند.
اعلام حمایت قاطع ستادهای مستقل اصولگرایی کشور و ائتلاف های سراسری جاهد از حجه الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب گزینه ولایی، مردمی و اندیشمند وزارت اطلاعات
به گزارش صدای بانک؛ در این پیام آمده است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
‏‏از افتخارات جمهوری اسلامی این است که افراد متدین و متعهد و شخصیتهای‏‎ ‎‏روحانی در چنین وزارتخانه ای هستند. (امام خمینی ره)
سلام خدا و اولیای خدا بر رهبری معظم انقلاب که با رهبری داهیانه خود کشتی انقلاب را در ساحل امن هدایت و طی سالها تدبیر و مدیریت انقلابی شان، استقلال، عزت و امنیت نظام شکوهمند اسلامی ایران را برخ جهانیان کشیدند.
مهم­ترین آرمانی که بنای این نظام مقدس مردمی از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی بر آن استوار شد، تفکر استقلال طلبی ، بیگانه‌ستیزی و امنیت پایدار ایران اسلامی و مستضعفان جهان بود که حضرت امام راحل بر آن تاکید نموده و پس از ایشان نیز مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به عنوان جانشین صالح امام عظیم‌الشأن، این اندیشه دشمن‌شکن را به ارث بردند.
دولت و قوه مجریه در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای بیشترین و بالاترین اختیارات بوده و در خط مقدم خدمت به مردم می‌باشند و در این بین جایگاه وزارت اطلاعات بسیار پیچیده و خاص میباشد تا جایی که امام خامنه ای آنرا «سنگری بسیار مهم و حساس» و «چشم بینا و بیدار نظام اسلامی» خواندند.
امروز و در آستانه انتخاب وزیران دولت مردمی آیه الله رییسی فرصت مغتنمی برای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی پیش آمده تا با سپردن سکان اجرایی کشور به دست اهلش نظام مقدس جمهوری اسلامی را ازین جهت بیمه سازند.
وزارت وزین اطلاعات این یادگار امام راحل ره هم از نظر امنیت ملی و هم تأثیر­گذاری بین بخش­ی در همه حوزه های ساختاری نظام مقدس جمهوری اسلامی حائز اهمیت است. با نگاهی به وضعیت داخل و اطراف کشور و نظم جدید جهانی پس از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی درمی‌یابیم که علی­رغم موفقیت­ها ، اما همچنان ظرفیت‌های فوق‌العاده ای در این بخش موجود است که با مجاهدت‌ ارزشمند سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در خط مقدم جنگ در عرصه تحقق امنیت ملی قابل دستیابی است.
این مهم زمانی محقق خواهد شد که دولتی کاملاً برگرفته از آرمان‌های ارزشمند انقلاب و دردآشنا با مردم شکل بگیرد و لازمه این امر نیز انتخاب هوشمندانه و رای اعتماد به گزینه اصلح از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای وزارت خانه های مختلف از جمله وزارت اطلاعات است.
منتخب دکتر رییسی برای وزارت اطلاعات حجه الاسلام والمسلمین سید اسمیل خطیب که تجربه گرانسنگی از مباحث اطلاعاتی و امنیتی را در سابقه خود دارد و مورد اعتماد سید مظلوم دکتر رییسی قرارگرفته امروز بهترین گزینه برای هدایت این وزارتخانه حساس است که بعنوان چشمانی بیدار و تیزبین برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای آن محسوب میشود
از حضور و فعالیت در اطلاعات عملیات سپاه از سال ۱۳۵۹ تا سالها فعالیت در وزارت اطلاعات و حضور در دفتر آیه الله العظمی امام خامنه‌ای و ریاست مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و نیز رئیس حراست آستان قدس رضوی… همه و همه او را بعنوان گزینه شایسته برای وزارت وزین اطلاعات معرفی مینماید .
لذا ائتلاف سرارسری جاهد و ستادهای مستقل اصولگرایی کشور از شما وکلای محترم و انقلابی خویش تقاضا دارد با رای اعتماد صد در صدی به ایشان به آرمانهای امام راحل عظیم الشان و منویات مقام معظم رهبری دام ظله جامه عمل بپوشید و برای پاسداشت خون شهیدان سرفراز که امنیت و آرامش را تقدیم مردم شریف ایران و جبهه مقاومت نمودند این مسیر نورانی را تداوم ببخشید.
بامید ظهور عاجل حضرت ولیعصر (عج) .
ائتلاف های سراسری جاهد
ستاد مستقل اصولگرایی کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین