تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
کد مطلب : 11027

هدیه پتروشیمی امیرکبیر به مردم فهیم بندر ماهشهر

۰
plusresetminus
آئین کلنگ زنی و امضای تفاهم نامه ساخت دبیرستان دخترانه ۱۲ کلاسه در شهرستان بندرماهشهر با حمایت پتروشیمی امیرکبیر؛ در حضور فرماندار و نماینده مردم شهرستان؛رییس آموزش و پرورش بندر ماهشهر،معاون مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیربرگزار شد.
هدیه پتروشیمی امیرکبیر به مردم فهیم بندر ماهشهر
به گزارش صدای بانک،دکتر عبدالکریم پهلوانی در آغاز این مراسم با اشاره به اهداف مجموعه امیرکبیر در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت:
یکی از سیاست های ما ایفای هدفمند مسئولیت اجتماعی درسطح شهرستان بندرماهشهر هست وبه همین جهت درراستای ایفای این نقش و باهماهنگی مسئولین شهرستان و نیازسنجی به عمل آمده، پروژه احدات دبیرستان دخترانه۱۲ کلاسه تعریف و امروزکلنگ زنی شد.مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر،تعریف پروژه مزبور را در سایه حمایت های فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی دانست و گفت:درهمین جا از مسئولین شهرستان و فرماندار محترم جناب آقای بندری ونماینده محترم جناب آقای آقاجری که همگام باصنعت ودرکنار صنعت هستند،تقدیر وتشکر میکنم ومعتقدم در سایه حمایت های ایشان ما توانستیم به سرعت به تصمیم برسیم وامیدوارم این پروژه به موقع به عنوان هدیه ای از مجموعه صنعت به مردم شریف شهرستان بندر ماهشهر تقدیم شود.

آقاجری:مدارس کارخانه انسان سازی هستند

حبیب آقاجری، نماینده مردم شهرستان بندر ماهشهر،امیدیه،هندیجان ،بندر امام خمینی و بخش جولکی نیز در این مراسم گفت:امروز شاهد هستیم که مدرسه دوازده کلاسه‌ دخترانه در فاز هفت شهرستان بندرماهشهر با همت شرکت پتروشیمی امیرکبیر کلنگ زنی شد.
آقاجری با اشاره به نگاه امام خمینی به امر آموزش و پرورش گفت: مدارس و یا آموزش‌و‌پرورش چنانکه امام راحل فرمودند کارخانه انسان‌پروری‌ هستند. وی در پایان از همه کسانی که دغدغه تربیت نسل‌های آینده را دارند و نیز از مدیرعامل و مجموعه پتروشیمی امیرکبیر تشکر کرد.

فرماندار بندر ماهشهر:پروژه منطبق بر نیاز منطقه تعریف شده است

فریدون بندری، فرماندار شهرستان بندر ماهشهر نیز در این مراسم درباره اهمیت پروژه دبیرستان دوزاده کلاسه گفت: امروز کلنگ‌زنی یکی از پروژه‌های بسیار خوب و کارشناسی منطقه، یعنی مدرسه‌ای در یکی از مناطق متراکم و حاشیه‌ای شهر را شاهد بودیم. اهمیت این پروژه به نیازمندی منطقه به گسترش فضای آموزشی است و این مهم با همت و نگاه مثبت مجتمع پتروشیمی امیرکبیر انجام گرفت.
وی در ادامه ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز و به‌ویژه پتروشیمی امیرکبیر اضافه کرد: امید داریم با تداوم این نگاه مثبت کار این مدرسه به سرانجام برسد و در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح آن باشیم.

آقای درویشی رییس آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر؛خانم صالح پور؛رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان،آقای میر،معاون مدیرکل نوسازی مدارس استان از آموزش و پروش در این مراسم حضور داشتند.

احداث دبیرستان دخترانه ۱۲ کلاسه در فاز هفت شهرستان بندر ماهشهر در حالی کلنگ زده شد که پیشتر شرکت پتروشیمی امیرکبیر مدرسه مصطفی خمینی در شهرک طالقانی را نیز در راستای تعهدات اجتماعی احداث کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین