تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : 11079
همزمان با برپایی بیست و یکمین نمایشگاه ساختمان انجام شد؛

سفیران ویستابست در نمایشگاه صنعت ساختمان

۰
plusresetminus
جمعی از ناشنوایان کشور، سفیران شرکت ویستابست در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران شدند.
سفیران ویستابست در نمایشگاه صنعت ساختمان
به گزارش صدای بانک، شرکت ویستابست در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، حدود 60 نفر از عزیزان ناشنوا و کم شنوا را به عنوان سفیران این شرکت برای حضور در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان معرفی کرد.
 
براساس این گزارش، اعضای گروه دستان گویا و گروه آوای دستان که سفرای ویستابست در نمایشگاه ساختمان هستند حدود دو سال به دلیل پاندمی کرونا و عدم برگزاری مراسم و همایش های مختلف، فعالیت کاری نداشته اند.
این گزارش می افزاید که بر اساس آمارها دو درصد افراد جامعه بنا به دلایلی دچار معلولیت هستند و ناشنوایی معلولیتی خاموش و پنهان است، و مسئولیت اجتماعی همه ماست که به ناشنوایان کمک کرده و اثربخشی آنها در جامعه را افزایش دهیم.
 
محمدجواد اقدامیان رئیس هیات مدیره شرکت ویستابست که راهبری یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل در و پنجره یو پی وی سی (UPVC) در ایران را بر عهده دارد طی دوران فعالیت خود با حمایت از رویدادهای علمی و فرهنگی و ... نشان داده است که مسئولیت اجتماعی نقش قابل توجهی در این شرکت دارد و تنها یک شعار نیست.
یادآور می شود که بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از 22 شهریور آغاز شده است و تا 25 شهریورماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین