کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با برپایی بیست و یکمین نمایشگاه ساختمان انجام شد؛

سفیران ویستابست در نمایشگاه صنعت ساختمان

24 شهريور 1400 ساعت 10:10

جمعی از ناشنوایان کشور، سفیران شرکت ویستابست در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران شدند.


به گزارش صدای بانک، شرکت ویستابست در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، حدود 60 نفر از عزیزان ناشنوا و کم شنوا را به عنوان سفیران این شرکت برای حضور در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان معرفی کرد.
 
براساس این گزارش، اعضای گروه دستان گویا و گروه آوای دستان که سفرای ویستابست در نمایشگاه ساختمان هستند حدود دو سال به دلیل پاندمی کرونا و عدم برگزاری مراسم و همایش های مختلف، فعالیت کاری نداشته اند.
این گزارش می افزاید که بر اساس آمارها دو درصد افراد جامعه بنا به دلایلی دچار معلولیت هستند و ناشنوایی معلولیتی خاموش و پنهان است، و مسئولیت اجتماعی همه ماست که به ناشنوایان کمک کرده و اثربخشی آنها در جامعه را افزایش دهیم.
 
محمدجواد اقدامیان رئیس هیات مدیره شرکت ویستابست که راهبری یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل در و پنجره یو پی وی سی (UPVC) در ایران را بر عهده دارد طی دوران فعالیت خود با حمایت از رویدادهای علمی و فرهنگی و ... نشان داده است که مسئولیت اجتماعی نقش قابل توجهی در این شرکت دارد و تنها یک شعار نیست.
یادآور می شود که بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران از 22 شهریور آغاز شده است و تا 25 شهریورماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه دارد.


کد مطلب: 11079

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/11079/سفیران-ویستابست-نمایشگاه-صنعت-ساختمان

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com