تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : 1324

میزان تسهیلات بانک تجارت برای حمایت از کالای ایرانی

۰
plusresetminus
حق‌وردی افزود: تسهیلات پرداخت‌شده علاوه‌بر ایجاد رونق در خودروسازی کشور زمینه اشتغال پایدار برای فعالان این صنعت را نیز فراهم کرده است.
میزان تسهیلات بانک تجارت برای حمایت از کالای ایرانی
بانک تجارت در سال گذشته با پرداخت ۲۳.۵۷۲ میلیارد ریال تسهیلات به ۲.۵۸۹ بنگاه کوچک و متوسط در سطح کشور در راستای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال برای نیروی کار کشور گام برداشته است.

 قائم مقام مدیر عامل این بانک با اشاره به آمار تسهیلات پرداختی از سوی بانک تجارت برای حمایت از کالای ایرانی طی سال گذشته گفت: در سال ۱۳۹۷ بانک تجارت به ۴۶.۴۴۷ نفر از متقاضیان تسهیلات خرید خودرو پرداخت کرده که مجموع تسهیلات پرداختی در این بخش به بیش از ۷.۹۴۲ میلیارد ریال بالغ می‌شود.

حق‌وردی افزود: تسهیلات پرداخت‌شده علاوه‌بر ایجاد رونق در خودروسازی کشور زمینه اشتغال پایدار برای فعالان این صنعت را نیز فراهم کرده است. همچنین در راستای حمایت بیش از پیش از تولید داخلی و تشویق هموطنان به استفاده از کالای ایرانی، بانک تجارت در این مدت بالغ‌بر ۶.۹۹۸ میلیارد ریال تسهیلات خرید کالا به ۴۷.۵۰۷ نفر پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و حمایت از رونق تولید راهگشای کشور برای عبور از تنگنا‌های اقتصادی است، یادآور شد: بانک تجارت با اتخاذ تدابیر ویژه فعالیت‌های خود در سال‌جاری را در راستای حمایت از رونق تولید سوق داده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین