تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : 1419

شفاف‌سازی صورت‌های مالی بیمه معلم

۰
plusresetminus
​​​​​​​درآمد حق بیمه این شرکت نیز تا پایان سال ۹۷، معادل ۱۳.۱۹۴.۱۱۹ میلیون ریال بوده که نسبت به سال قبل از آن ۳۲ درصد افزایش نشان می دهد.
شفاف‌سازی صورت‌های مالی بیمه معلم

شرکت بیمه معلم با صدور اطلاعیه‌ای در سامانه کدال صورت‌های مالی (حسابرسی نشده) خود را برای دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۷ منتشر کرد.

 بیمه معلم در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم ۲۵۲ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰درصد رشد داشته است که عمدتا بخاطر افزایش ۳۵۶ درصدی خالص سایر درآمدهای غیر بیمه ای اعلام شده است.

این شرکت براساس عملکرد ۱۲ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۷  مبلغ ۵۰۴.۵۷۷ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است. بر اساس اطلاعیه کدال، بیمه معلم در دوره مورد اشاره، ۱۶.۳۳۸.۴۳۹میلیون ریال حق بیمه صادره داشته که نسبت به سال قبل از آن ۳۴ درصد رشد داشته است.

درآمد حق بیمه این شرکت نیز تا پایان سال ۹۷، معادل ۱۳.۱۹۴.۱۱۹ میلیون ریال بوده که نسبت به سال قبل از آن ۳۲ درصد افزایش نشان می دهد.

از سوی دیگر خسارت پرداختی این شرکت که در پایان سال گذشته رقم ۹.۵۷۷.۳۵۷ میلیون ریال اعلام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۳۶ درصد رشد نشان می دهد.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما