تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : 1502

نمایندگان بیمه معلم صاحب تقویم آموزشی می شوند

۰
plusresetminus
یکی از استراتژی های شرکت بیمه معلم در سال جاری، توسعه خدمات بیمه در بستر الکترونیک است، در این راستا، چند پروژه را از سال گذشته آغاز، که یکی از مهمترین آنها توسعه سامانه مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بوده است.
نمایندگان بیمه معلم صاحب تقویم آموزشی می شوند
  کاوه قاضی معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم ضمن تشریح هدف گذاری های این شرکت در سال ۹۸ ، گفت: نمایندگان بیمه معلم صاحب تقویم آموزشی می شوند.

 مشروح گفتگوی وی را در زیر می خوانید:
برنامه استراتژیک بیمه معلم که به عنوان برنامه برتر از میان ۲۸ شرکت زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان شناخته می شود در سال ۹۸ نیز با اهداف متناسب با نیاز روز بازار و جامعه پیاده سازی خواهد شد.

بررسی هدف گذاری های بیمه معلم در حوزه توسعه بازار / خدمات الکترونیک / فروش را در ادامه بخوانید ،،،
تدوین برنامه استراتژیک بصورت استانی :

بیمه معلم تسری بیشتر برنامه استراتژیک خود را در سال ۹۸ در دستور کار قرار داده و در این جهت کنترل کمی استراتژی ها در سال جاری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نحوه اجرای برنامه های هر یک از واحدهای سازمانی در قالب کارنامه عملکردی پیاده سازی خواهد شد و بیمه معلم در سال ۹۸ برنامه استراتژیک خود را بصورت استانی تدوین می کند.

توسعه سامانه مرکز تماس:
یکی از استراتژی های شرکت بیمه معلم در سال جاری، توسعه خدمات بیمه در بستر الکترونیک است، در این راستا، چند پروژه را از سال گذشته آغاز، که یکی از مهمترین آنها توسعه سامانه مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بوده است.

خدمات الکترونیک:
توسعه خدمات الکترونیک بیمه معلم: از برنامه های سال ۹۸ بیمه معلم در این زمینه، ایجاد پنل کاربری ویژه بیمه گذاران در بستر وب / اپلیکیشن های موبایلی / نرم افزارهای استارت آپ ها است تا از این طریق بتوانند خدمات بیمه ای شرکت بیمه معلم را به صورت الکترونیکی به سهولت دریافت کنند.
و به منظور تامین نظر سهامداران، خدمات بیمه الکترونیک به سهامداران بیمه معلم و همچنین جامعه بزرگ فرهنگیان عرضه شود.

پالایش نمایندگان در سال ۹۸: در حال حاضر هدف گذاری این است که تعداد نمایندگان بیمه معلم از ۱۵۰۰ نفر به ۲۰۰۰ نفر در شبکه فروش رسانده شود البته با اولویت استان تهران.

ارتقای نمایندگان فروش:
ارتقای توانمندیهای نمایندگان جهت ارتقاء بهره وری و سرانه فروش در دستور کار قرار گرفت:
در سال ۹۸ در راستای تقویت توانمندی نمایندگی های فروش، تقویم آموزشی ایجاد می گردد تا با نیازسنجی آموزشی از کلیه نمایندگان استانهای مختلف، برنامه اموزش هدفمند اجرا شود.

طرح های نوین:
کاوه قاضی معاون مدیر عامل بیمه معلم در خصوص هدف گذاری های معاونت متبوعش در طراحی و اجرای طرحهای نوین بیمه ای می گوید:با توجه به اینکه سال گذشته اولین سال از اجرای طرحهای ویژه بود ؛در این راستا عارضه یابی از اقداماتی که در این زمینه انجام شده صورت گرفت، بر اساس این فرآیند، از اجرا تا ارزیابی طرح های ویژه اصلاح گردید .

طرحهای سال گذشته که بازده مناسبی داشته است پس از بازنگری مجدد متناسب با نیاز بیمه گذاران بر پایه ساز و کار جدید در قالب کمپین های فروش عرضه می گردد و براین اساس برای هر شعبه بودجه مشخص در نظر گرفته شده که طبق سیستم ارزیابی مورد سنجش واقع می شود، همچنین آموزش های ویژه هم برای شبکه فروش در نظر گرفته ایم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما