کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گسترش حمایت های بانک شهر از جامعه پزشکی کشور

15 دی 1401 ساعت 11:29

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه کمک به جامعه پزشکی با هدف ارتقای نظام سلامت کشور همواره در دستور کار این بانک بوده است، گفت: حمایت های بانک شهر از پزشکان گسترش خواهد یافت.


به گزارش صدای بانک از روابط عمومی بانک شهر، دکترسیدمحمدمهدی احمدی در مراسم امضای تفاهمنامه میان بانک شهر و سازمان نظام پزشکی کشور که با حضور جمعی از مدیران ارشد دو سازمان و رئیس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی کشور برگزار شد، عنوان کرد: کمک به جامعه پزشکی و مدافعان سلامت را وظیفه خود می دانیم.
دکتر احمدی با بیان اینکه امروز یک رابطه پایدار میان بانک شهر و جامعه پزشکی شکل گرفته است، تصریح کرد: با اجرایی شدن تمامی ابعاد این تفاهمنامه، پزشکان می تواند ضمن برخورداری از برترین خدمات بانکی در حوزه های مختلف دغدغه ای برای خرید، نوسازی و تجهیز مطب و ... نداشته باشد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه وجود پزشکان توانمند، متعهد و خوشنام از بزرگترین ثروت های ایران اسلامی است، افزود: یکی از مهم ترین اولویت ها و اهداف بانک شهر حمایت از فعالیت های اقتصادی و بخش های اثرگذار جامعه است و در این راستا بانک اقدام به طراحی بسته اعتباری اعطای تسهیلات به جامعه پزشکی کرده است.
دکتر احمدی با بیان اینکه تسهیلات مناسب و قابل توجهی را برای پزشکان شاغل در تهران و شهرستان ها به خصوص در حوزه خرید و تجهیز مطب و همچنین خرید ملزومات پزشکی در نظرگرفته ایم، عنوان کرد: دانشجویان جامعه پزشکی نیز می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده برای ایشان برخوردار شوند.
مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان ساخت: سازمان نظام پزشکی کشور می تواند برای تقویت زیرساخت های حوزه درمان، گردشگری سلامت و بهره مندی از بروزترین تجهیزات پزشکی از ظرفیت های بانک شهر استفاده کند.


کد مطلب: 17215

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/17215/گسترش-حمایت-های-بانک-شهر-جامعه-پزشکی-کشور

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com