تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : 2020

اطلاعیه بانک ملی درخصوص آزمون استخدام پیمانی

۰
plusresetminus
عدم مراجعه در زمان مقرر به­ منزله انصراف از ادامه فرآیند استخدام تلقی می­ گردد و زمان مصاحبه قابل تمدید نبوده و امکان برگزاری مجدد آن خارج از زمان تعیین­ شده به­ هیچ عنوان مقدور نیست.
اطلاعیه بانک ملی درخصوص آزمون استخدام پیمانی
به گزارش آژانس " صدای بانک" ،  بانک ملی ایران در خصوص معرفی شدگان مرحله مصاحبه آزمون استخدام پیمانی این بانک اطلاعیه ای صادر کرد.
 
  در این اطلاعیه  که در خصوص جزییات مصاحبه رفتاری- شغلی و آزمون روانشناختی و همچنین ارزیابی آمادگی جسمانی (صرفاً معرفی ­شدگان شغل همیار حفاظت – نگهبان) بوده، تاریخ و ساعت  مصاحبه تعیین­ شده است.

با توجه به  عدم امکان برگزاری مجدد جلسه مصاحبه ،معرفی شدگان آزمون استخدام پیمانی این بانک موظفند در روز و ساعت تعیین­ شده در محل برگزاری مصاحبه حضور به موقع داشته باشند.

متقاضیان شغل همیار حفاظت (نگهبان) علاوه بر مصاحبه استخدامی، مورد ارزیابی آمادگی جسمانی نیز قرار خواهند گرفت و  همراه داشتن لباس و کفش ورزشی از سوی معرفی­ شدگان این شغل برای انجام ارزیابی آمادگی جسمانی الزامی است.

گفتنی است عدم مراجعه در زمان مقرر به­ منزله انصراف از ادامه فرآیند استخدام تلقی می­ گردد و زمان مصاحبه قابل تمدید نبوده و امکان برگزاری مجدد آن خارج از زمان تعیین­ شده به­ هیچ عنوان مقدور نیست.

جدول زمان بندی و اطلاعات تکمیلی در خصوص مصاحبه استخدامی مذکور،از طریق سایت این بانک قابل مشاهده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین