کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر صندوق بازنشستگی کرمان:

افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد، هزینه‌های پرداختی بازنشستگان را به حداقل می‌رساند

1 خرداد 1402 ساعت 15:16

مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان گفت: افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی درمان مهمترین هدف صندوق بازنشستگی استان در نیمه اول سال ۱۴۰۲ است.


به گزارش صدای بانک از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمان، «محمد سلیمانی» در جمع بازنشستگان شهرستان راور با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم بازنشستگان، توجه به خدمات درمانی است که این موضوع درمان هزینه های زیادی را به بازنشستگان تحمیل می کند.
وی گفت: با افزایش مراکز طرف قرارداد در حوزه های متعدد بیمارستانی، تجهیزات پزشکی و پزشکی و داروخانه ها، پرداختی در زمان ارائه خدمت از جیب بازنشستگان به حداقل می رسد و این موضوع با توجه به تغییر سقف برخی تعهدات بیمه ای در قرارداد ۱۴۰۲ قطعا به قدرت خرید و میزان رضایتمندی بازنشستگان کمک می کند.
سلیمانی که در مراسم تجلیل از بازنشستگان راور حضوریافته بود، توجه به بازنشستگان در تمامی شهرستانها و بررسی خدمات ارائه شده به این قشر فرهیخته را حائز اهمیت دانست و افزود: دستگاه های اجرایی مکلفند از ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی به بازنشستگان استفاده نمایند و در این خصوص هیچگونه منع قانونی وجود ندارد.
به گفته وی، مراکز رفاهی، گردشگری، ورزشی و فرهنگی که در اختیار دستگاه های اجرایی است باید برای استفاده بازنشستگان و خانواده این عزیزان به طور عادلانه در اختیار این فرهیختگان قرار گیرد.
مدیر صندوق بازنشستگی استان کرمان تاکید کرد: این موضوع نیاز به برنامه ریزی و پیگیری دارد که با شناسایی این مراکز برنامه ریزی لازم توسط صندوق در استان در حال انجام است.


کد مطلب: 20578

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/20578/افزایش-مراکز-درمانی-طرف-قرارداد-هزینه-های-پرداختی-بازنشستگان-حداقل-می-رساند

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com