کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نسخه ویژه اپلیکیشن «بله» منتشر شد

19 تير 1398 ساعت 13:35

اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد و با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش‌های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.


به گزارش "صدای بانک" ،  نسخه ویژه اپلکیشن «بله» با عنوان «بله‌فشان» با رویکرد توسعه ابزارهای پیام‌رسانی برای پلتفرم اندروید و ارائه بیش از 20 قابلیت جدید منتشر شد.
 
 با به روز رسانی اپلیکیشن بله می توانید علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی جایزه نقدی سه ‌میلیون تومانی و ۱۰ جایزه نقدی ۳۰۰ هزارتومانی، از ۲۰ امکان جدید نسخه «بله‌فشان» این اپلیکیشن بهره مند شوید.

در نسخه جدید این اپلیکیشن، امکاناتی نظیر ایجاد رسانه‌های مشترک (فیلم، عکس و ...) در پروفایل شخص، کانال و گروه، خلاصه‌کردن خودکار متن‌های طولانی در پیام‌، هشدار امنیتی بازوی بله در صورت ورود فرد دیگر با اکانت کاربر، مشاهده و حذف حافظه‌ اشغال شده توسط فایل، فیلم، مستندات و صوت‌ از قسمت تنظیمات، ویرایش عکس قبل از ارسال، فرستادن فایل اصلی و با کیفیت عکس، میان بر خرید شارژ و بسته اینترنت برای کاربران فراهم شده است.

پشتیبانی از گیف و ارسال فایل‌های ویدیویی به صورت گیف، پسند (لایک) راحت‌ پست‌های کانال، مشاهده تاریخ شناور در هنگام اسکرول در صفحه چت، ایجاد لینک یکتای هر پست کانال، مشاهده و ارسال استیکرهای مرتبط با یک ایموجی، ایجاد لینک با عنوانی مانند «ادامه مطلب» با استفاده از سه (اپاستروف) برای متن‌های طولانی، صدای اعلان مخصوص بله و امکان تغییر آن، پاسخ سریع به پیام با کشیدن آن به سمت چپ، فعال کردن صدای ارسال و دریافت پیام در هنگام گفت و گو، مشاهده یا خلع مدیران کانال توسط مالک آن و همچنین ویرایش پست‌های آن، ارسال عکس یا هر فایل دیگر به بازوی پشتیبانی و بهبود رابط کاربری کارت‌به‌کارت از دیگر امکانات ایجاد شده در بله است.

نسخه جدید اندروید اپلیکیشن بله ( بله‌فشان ) را می توانید از کافه بازار یا گوگل‌پلی دانلود کنید.

در حال حاضر، کاربران بله می‌توانند از مبدا 20 بانک حتی بدون دانستن شماره کارت به تمام بانک‌های عضو شتاب، کارت به ‌کارت انجام دهند. خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض و خلافی خودرو، دریافت موجودی کارت و صورتحساب از دیگر خدمات بانکی است که در این اپلیکیشن ارایه می شود.

اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد و با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش‌های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.


کد مطلب: 2445

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/2445/نسخه-ویژه-اپلیکیشن-بله-منتشر

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com