تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : 2634

بلوغ خدمات بیمه مرکزی در حوزه الکترونیک به عنوان یک الگوی جدی مطرح شده است

۰
plusresetminus
نعمتی گفت: با تمهیدات صورت گرفته در راستای اجرای پروژه نظارت پیشگیرانه، به زودی اطلاعات بیمه‌های رشته‌های بیمه باربری، آتش سوزی ،بدنه و درمان نیز مانند بیمه شخص ثالث به صورت آنلاین در سامانه سنهاب قابل دسترسی خواهد بود.
بلوغ خدمات بیمه مرکزی در حوزه الکترونیک به عنوان یک الگوی جدی مطرح شده است
به گزارش "صدای بانک" ،  سید قاسم نعمتی در حاشیه مراسم جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات و دریافت تندیس و عنوان نخست جایزه ملی کیفیت در حوزه "دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات" ضمن اعلام این مطلب افزود: بلوغ خدمات الکترونیکی در بیمه مرکزی یک اتفاق بزرگ برای صنعت بیمه به شمار می رود و کسب این عنوان حاصل همدلی نهاد ناظر و صنعت بیمه است.

رییس مرکز فاوا بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از توجه مجریان، داوران و سیاستگذاران جایزه یادشده نسبت به پیروی از استانداردهای بین المللی در حوزه فناوری تاکید کرد و گفت: حرکت در مسیر فناورانه، تمرکز بر فرایند تولید و ارائه خدمت است و امیدواریم در سال جاری و اوایل سال آینده بیش از بیست خدمت جدید را در این حوزه به خدمات پیشین، اضافه کنیم.

وی شاخصه‌هایی نظیر حضور در وب، اطلاع رسانی دقیق و سریع، بحث‌های تراکنشی و مشارکت پذیری را از مولفه های مهم این جایزه دانست و اظهارداشت: با اصلاح و تکمیل فرآیندهای سازمانی و بازنگری در آن تلاش می‌کنیم تا سازمانی چابک تر و کارآمدتر داشته باشیم.

مهندس نعمتی تصریح کرد: با تمهیدات صورت گرفته در راستای اجرای پروژه نظارت پیشگیرانه، به زودی اطلاعات بیمه‌های رشته‌های بیمه باربری، آتش سوزی ،بدنه و درمان نیز مانند بیمه شخص ثالث به صورت آنلاین در سامانه سنهاب قابل دسترسی خواهد بود.

وی از آیین‌نامه‌ها و ابزار مختلف نظارتی برای توسعه این پروژه یاد کرد و افزود: برای تحقق دولت الکترونیک باید تمامی سازمان ها خود را به ابزارهای الکترونیکی مجهز کنند که خوشبختانه بیمه مرکزی در حوزه بلوغ الکترونیکی به لحاظ قدمت سرویس ها کیفیت و ارائه سرویس های واقعی در بین سازمان های دولتی به عنوان یک الگو معرفی شده است.

گفتنی است در بین یکصد و پنج دستگاه دولتی مرکز فنآوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی توانست در رشته "دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی" عنوان اول را کسب کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما