کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعلام عناوین 7 سمینار جانبی در ITE 2019

1 مرداد 1398 ساعت 10:48

رویداد فناورانه ITE، در سال جاری بازیگران جدیدی را به اکوسیستم خود افزوده است. بیمه‌ها، اپراتورها و شهرداری‌ها، در ارائه خدمات خود ناچار به بهره‌گیری از ابزارها و خدمات نوآورانه‌ای هستند که در صنعت بانکداری و پرداخت عرضه می‌شود.


به گزارش "صدای بانک" ،  شورای سیاستگذاری پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، نام هفت سمینار جانبی آن را اعلام کرد.

 هر ساله همراه با نمایشگاه تراکنش ایران، رویدادها و جشنواره‌های جانبی متعددی نیز تدارک دیده می‌شود. بر همین اساس در حاشیه پنجمین دوره این نمایشگاه، هفت سمینار با عناوین «نقشه راه بانکداری دیجیتال»، «بیمه‌ها و فین‌تک‌ها»، «کیف پول؛ از حرف تا عمل»، «پرداخت‌یاران و چالش‌های کسب و کاری»، «بانک‌ها، پرداختی‌ها و اپراتورها؛ رقابت یا شراکت؟»، «شهر هوشمند و صنعت پرداخت؛ از جدایی تا همگرایی» و «ادغام بانک‌ها؛ بیم‌ها و امیدها»، برگزار خواهد شد.  
 
نمایشگاه تراکنش ایران، در حالی گام به پنجمین سال برگزاری خود می‌گذارد که کشور، به ویژه در صنعت بانکداری و پرداخت، با انواع مشکلات داخلی و تحریم‌های خارجی مواجه است. رویداد ITE، به عنوان نمایشگاهی که جای خود را در تقویم سالانه این صنعت باز کرده است، می‌کوشد راهکارها و راه‌حل‌هایی را پیش روی فعالان و کسب و کارهای بانکی و پرداختی قرار دهد، تا راحت‌تر و ایمن‌تر از این دوران خطیر گذر کنند.
 
بر این اساس، امسال با بهره‌گیری از دانش و تجربه متخصصان، موضوعاتی در رویدادهای جانبی ITE 2019  به بحث گذاشته خواهد شد، که دغدغه اصلی صنعت و منطبق با شرایط امروز کشور است. مرکز فابا تلاش می‌‌کند که در این رویداد، زمینه را برای همفکری بیشتر بازیگران صنعت و یافتن راهی برای برون‌رفت از مشکلات موجود فراهم کند.
 
از سوی دیگر، رویداد فناورانه ITE، در سال جاری بازیگران جدیدی را به اکوسیستم خود افزوده است. بیمه‌ها، اپراتورها و شهرداری‌ها، در ارائه خدمات خود ناچار به بهره‌گیری از ابزارها و خدمات نوآورانه‌ای هستند که در صنعت بانکداری و پرداخت عرضه می‌شود. بر این اساس، پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، هفت سمینار مورد اشاره را تدارک دیده است که همگی آنها بر مشکلات کسب‌وکارهای اکوسیستم مالی کشور، راه‌‌حل‌های آن و همچنین چگونگی تعامل صنعت بانکداری و پرداخت، با همراهان جدید رویداد ITE، متمرکز خواهد بود. 
 
رویداد ITE 2019، به همت مرکز فابا، 28 تا 30 آبان سال جاری در محل نمایشگاه گفت‌وگوی شهرداری تهران، برگزار می‌شود.
 


کد مطلب: 2696

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/2696/اعلام-عناوین-7-سمینار-جانبی-ite-2019

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com