تاریخ انتشارجمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : 3029

روابط عمومی با بازاریابی در بیمه ایران پیوندی ناگسستنی دارد

۰
plusresetminus
 مدیرعامل بیمه ایران گفت:دنیای امروز جهان پرشتاب ارائه اطلاعات و آمار دقیق است که روابط عمومی بیمه ایران نیز در همان سمت حرکت می کند و باید این حرکت ابعاد گسترده تر و موثرتری یابد.
 پورکیانی
 پورکیانی
 به گزارش "صدای بانک" ،   پورکیانی در سومین نشست تخصصی-توجیهی مسئولان روابط عمومی استان‌های بیمه ایران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و قلم و تبریک روز خبرنگار، از اقدامات و برنامه‌های گسترده و مؤثر روابط عمومی بیمه ایران قدردانی کرد و افزود: باید تلاش کنیم با تدابیری از جنس اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی سهم بیمه‌های زندگی در پرتفوی شرکت را به سرعت افزایش داده تا به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت شرکت بیمه ایران در این زمینه دست یابیم.

 مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌های ‌شرکت در استان‌ها باید تحرک بیشتر و تعامل گسترده تری با رسانه‌ها داشته باشند، افزود: دنیای امروز جهان پرشتاب ارائه اطلاعات و آمار دقیق است که روابط عمومی بیمه ایران نیز در همان سمت حرکت می کند و باید این حرکت ابعاد گسترده تر و موثرتری یابد.

  پورکیانی به ویژگی خاص جنس کار روابط عمومی در  بیمه ایران اشاره و تاکید کرد: روابط عمومی با بازاریابی در بیمه ایران پیوندی ناگسستنی دارد و همکاران ما در روابط عمومی عملا در فرآیندهای بازاریابی بیمه ایران نقش آفرینی می کنند.

  رییس هیأت مدیره بیمه ایران با بیان اینکه نتایج کار روابط عمومی باید منتهی به اقناع مخاطبین شده و بازخوردهای اقدامات دراین حوزه همواره می بایستی رصد و ارزیابی شود افزود: برای اینکه روابط عمومی موثری داشته باشیم و محصولاتمان جذاب باشد باید به آن به عنوان یک هنر بنگریم، بنابراین وجود ذوق و نوآوری و ابتکار و علاقه در همه ابعاد این فعالیت، ضرورتی مهم است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما