تاریخ انتشارسه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد مطلب : 3330

شکل‌گیری رقابت عادلانه در فعالیت لیزینگی

۰
plusresetminus
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر معافیت مالیاتی از تسهیلات خرید از شرکت های لیزینگی برداشته شود، مردم مجبورند این محصولات را عملا گران تر از گذشته خریداری کنند.
شکل‌گیری رقابت عادلانه در فعالیت لیزینگی
 به گزارش "صدای بانک" ،  یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تسهیلات خرید از شرکت‌های لیزینگی باید مشمول معافیت مالیاتی شود، تا عملا یک رقابت عادلانه در این حوزه شکل گیرد.

زهرا سعیدی مبارکه  با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون اقتصادی مجلس درباره حذف معافیت مالیاتی از تسهیلات خرید از شرکت های لیزینگی در لایحه دائمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده، اظهار داشت: من به شخصه مخالف حذف معافیت مالیاتی از این بخش هستم، زیرا بخش هایی که با تولید و مردم سرکار دارند، باید از سیاست های حمایتی برخوردار باشند.

وی افزود: اگر معافیت مالیاتی از تسهیلات خرید از شرکت های لیزینگی برداشته شود، مردم مجبورند این محصولات را عملا گران تر از گذشته خریداری کنند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی از دلایل حذف معافیت مالیاتی از تسهیلات خرید از شرکت های لیزینگی، اعتراض سازمان امور مالیاتی به کاهش درآمدهای این سازمان از محل اخذ مالیات از بخش های مختلف است، این سازمان معتقد است که با اعمال معافیت های قانونی، عملا سازمان امور مالیاتی با کمبود درآمد روبرو می شود.

وی تاکید کرد: تسهیلات خرید از شرکت های لیزینگی باید مشمول معافیت مالیاتی شود، تا عملا یک رقابت عادلانه در این حوزه شکل گیرد. این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: باید با حمایت از این حوزه از فشار مضاعف بر مردم جلوگیری کرد.

منبع: ایبنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین