تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : 3360

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت آغاز هفته بانکداری اسلامی

۰
plusresetminus
صنعت بانکداری به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان نظام اقتصادی و محرک چرخ‌های صنعت، تولید و اشتغال مطابق با قوانین و مقررات حاکم بر یک جامعه اسلامی گام بردارد و متناسب با اهداف تعیینی منشأ اثر باشد.
محمدعلی سهمانی
محمدعلی سهمانی
 به گزارش "صدای بانک" ،  مدیر عامل بانک رفاه کارگران، در پیامی فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را تبریک گفت.

 متن پیام مدیر عامل این بانک به این شرح است:
 بسمه تعالی
فرا رسیدن سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا و آغاز هفته بانکداری اسلامی را محضر یکایک شما عزیزان و فعالان صنعت بانکداری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

قریب به ۴۰ سال پیش و در آغاز عمر پر برکت و شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه ناب اسلامی‌سازی نظام بانکی و حرکت بر موازین مسائل شرعی و دینی با این هدف شکل گرفت و توسعه یافت که صنعت بانکداری به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان نظام اقتصادی و محرک چرخ‌های صنعت، تولید و اشتغال مطابق با قوانین و مقررات حاکم بر یک جامعه اسلامی گام بردارد و متناسب با اهداف تعیینی منشأ اثر باشد.

خداوند سبحان را شاکریم که طی سال‌ها فعالیت در چارچوب بانکداری اسلامی و قوانین مرتبط با عملیات بانکی بدون ربا، توانسته‌ایم همسو با سیاست های کلان دولت محترم و با خلق ارزش برای ذی‌نفعان و عموم مشتریان از جمله ارائه خدمات بانکی مبتنی بر عقود اسلامی، در راستای استقرار نظام بانکی اسلامی گام برداریم.

ضمن تأکید بر رعایت حداکثری قوانین و مقررات حاکم بر موضوع و نیز فرهنگ‌سازی بیش از پیش در این خصوص، بار دیگر هفته بانکداری اسلامی را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سعادت و سلامت یکایک شما عزیزان را مسألت دارم.
                                                                                                                                                                                                                                                                                         محمدعلی سهمانی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین