تاریخ انتشارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
کد مطلب : 363

پرتاب دست طلایی بیرانوند برای نفت پارس

۰
plusresetminus
به نظر می‌رسد با توجه به ارتقای روزافزون کیفیت خودروها در بازارهای جهانی، شرکت نفت پارس بتواند با تکیه بر وجهه و اعتبار سنگربان تیم‌ملی فوتبال ایران بتواند جایگاه ویژه‌ای برای برند فلومکس ایجاد کند.
نفت پارس
نفت پارس

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی فوتبال ایران و ستاره کشورمان در جام جهانی روسیه در حالی به عنوان سفیر برند روغن موتور فلومکس انتخاب شده است، که به نظر می‌رسد با توجه به قرار گرفتن این فوتبالیست ایرانی در کانون توجه رسانه‌ها و علاقه‌مندان جهانی فوتبال، این رویداد به عنوان یک امتیاز بزرگ برای شرکت نفت پارس در بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی محسوب می‌شود.

شرکت نفت پارس طی سالهای اخیر با سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه تلاش کرده است تا محصولات جدید و قابل رقابت در کلاس جهانی تولید کند و در همین راستا با معرفی برند فلومکس گام بزرگی در این مسیر برداشته و با همکاری علیرضا بیرانوند در جهت معرفی موثر این برند تلاش می‌کند تا یک برند معنبر ایرانی را در بازارهای منطقه‌ای و بین المللی معرفی کند.

بر اساس این گزارش، روغن موتور فلومکس یک محصول تمام سنتزی است که با بهره‌گیری از روغن‌های پایه تمام سنتزی و مواد افزودنی انحصاری، محافظت بسیار بالایی از اجزای موتور خودرو در برابر سایش و خوردگی خواهد داشت و در عین حال تاثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت خودرو خواهد داشت.

همین گزارش حاکی‌است، روغن موتورهای فلومکس که در سه رده اولتراتک، های‌تک و مگاتک تولید می‌شود، قابل استفاده در اکثر خودروهای بنزینی که دارای گرید SAE 0W-20 هستند و همچنین برخی از خودروهای هیبریدی است و از مزایایی همچون ویسکوزیته پایین به منظور جریان‌پذیری حداکثری، پایداری عالی در برابر اکسیداسیون، سیالیت مطلوب در دماهای پایین و عملکرد کم‌نظیر در برابر سایش و روانکاری قطعات برخوردار است.

بر پایه این گزارش، به نظر می‌رسد با توجه به ارتقای روزافزون کیفیت خودروها در بازارهای جهانی، شرکت نفت پارس بتواند با تکیه بر وجهه و اعتبار سنگربان تیم‌ملی فوتبال ایران بتواند جایگاه ویژه‌ای برای برند فلومکس ایجاد کند.

این گزارش می‌افزاید، علیرضا بیرانوند نیز پس از امضای تفاهم‌نامه به عنوان سفیر برند فلومکس لباس تیم‌ملی خود در بازی ایران برابر پرتغال طی مسابقات جام‌جهانی روسیه را جهت کمک به امور خیریه به شرکت نفت پارس اهدا کرده و همچنین پس از امضای دستکش‌های خود آن را به موزه این شرکت اهدا کرده است.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین