کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۸/۰۷/۰۱

1 مهر 1398 ساعت 12:57

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به 1512 دلار و 91 سنت رسید.


 به گزارش "صدای بانک" ،  در حالی که پس از اظهارات امیدوارکننده نماینده تجاری آمریکا در مورد رضایت بخش بودن مذاکرات تجاری هفته گذشته با مقامات چینی ارزش سهام در بازارهای بورس افزایش یافته است، قیمت طلا روز دوشنبه کاهش داشت.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به 1512 دلار و 91 سنت رسید. در جلسه قبل قیمت فلز زرد به بالاترین رقم یک هفته پیش از خود یعنی 1516 دلار و 81 سنت رسیده بود.

قیمت طلا در بازار آمریکا امروز با 0.3 درصد افزایش به 1519 دلار و 8 سنت رسید.

قیمت فلز پالادیوم که در جلسه گذشته تا رقم بی سابقه 1657 دلار و 9 سنت بالا رفته بود امروز با 0.8 درصد افزایش به 1654 دلار و 77 سنت رسید.

ارزش دلار امروز شاهد افزایش بود در حالی که ارزش سهام در بورس وال استریت در معاملات اولیه روز رشد داشت و موجب شد تا بازارهای آسیایی نیز با افزایش شاخص ها مواجه شوند.

پس از آنکه مقامات چینی با اتمام مذاکرات تجاری سفر خود به ایالت های مونتانا و نبراسکا جهت بازدید از زمین های کشاورزی آمریکا را لغو کردند، نگرانی ها در مورد نی نتیجه بودن مذاکرات تجاری افزایش یافته بود. اما دو طرف بعدا اقدام به اتخاذ مواضعی مثبت کردند. از جمله نماینده تجاری امریکا مذاکرات را «سازنده» توصیف کرد و وزارت بازرگانی چین نیز این مذاکرات را مفید خواند. مذاکرات در سطح مقامات ارشد در ماه اکتبر همچنان در دستور کار دو کشور قرار دارد.

عربستان گفته پس از حمله اخیر به تاسیسات نفتی اش، این موضوع را در نشست این هفته رهبران جهان در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح خواهد کرد. دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا نیز روز جمعه با اعزام نیرو به منطقه برای تقویت سامانه های دفاع موشکی و هوایی عربستان موافقت کرد.


کد مطلب: 3790

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/3790/قیمت-جهانی-طلا-امروز-۱۳۹۸-۰۷-۰۱

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com