تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : 4080

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۸/۰۷/۱۵

۰
plusresetminus
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به 1499 دلار و 79 سنت رسید.قیمت فلز زرد در هفته گذشته و به دلیل نگرانی از افت رشد اقتصاد جهانی شاهد تقویت نیم درصدی بود. 
طلا
طلا
 به گزارش "صدای بانک" ،  در حالی که پس از انتشار گزارشی مبنی بر مخالفت چین با انعقاد یک توافق تجاری جامع ارزش دلار تقویت شده است، قیمت طلا روز دوشنبه اندکی کاهش‌داشت، اما با توجه به سیاست صبر و انتظار سرمایه گذاران در آستانه مذاکرات تجاری آمریکا و چین نوسان قیمت ها محدود بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به 1499 دلار و 79 سنت رسید.قیمت فلز زرد در هفته گذشته و به دلیل نگرانی از افت رشد اقتصاد جهانی شاهد تقویت نیم درصدی بود. 

قیمت طلا در بازار آمریکا نیز امروز با نیم درصد کاهش به 1505 دلار و 30 سنت رسید.

آمریکا و چین قرار است طی  وزهای 10 و 11 اکتبر دور بعدی مذاکرات تجاری را در واشنگتن برگزار کنند، هرچند جدیدترین گزارش ها نشان می دهد که پکن احتمالا به دنبال توافقی با دایره محدود است.

اوله هانسن، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «به نظر می رسد که از شتاب رشد قیمت طلا کاسته شده است. عامل اصلی تضعیف اخیر قیمت طلا رشد ارزش دلار بوده است... با توجه به در پیش بودن موعد انتشار صورت مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو و مذاکرات تجاری هفته آینده، تجار سیاست صبر و انتظار را در پیش گرفته اند.»

ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز و پس از 4 جلسه که تقویت شد و ارزش یوان چین و یورو تضعیف شد.

تقویت ارزش دلار موجب گرانتر شدن طلا برای دارندگان ارزهای غیر دلاری می شود. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما