تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : 4370

بورس تهران عضو هیات مدیره فیاس شد

۰
plusresetminus
 بورس تهران در نشست سالانه و کمیته کاری فدراسیون بورس های اروپا آسیایی (فیاس)، بار دیگر به عضویت هیات مدیره این فدراسیون درآمد.
بورس تهران عضو هیات مدیره فیاس شد
 به گزارش "صدای بانک" ،   در نشست سالانه و کمیته کاری فدراسیون بورس های اروپا آسیایی که در عمان برگزار شد، بورس های مسقط، مصر، آتن، ارمنستان، فرابورس، فلسطین، بخارست، قزاقستان، سوریه، سپرده گذاری مرکزی ایران، سپرده گذاری مصر، سپرده گذاری مسقط و بانک بازسازی و توسعه اروپا  (EBRD) حضور داشتند.

براساس این گزارش در نشست سالانه فیاس، بورس تهران ضمن معرفی خود، برنامه های بازاریابی جدیدی را به منظور ارتقا و توسعه این فدراسیون ارایه و پیشنهاد تاسیس واحد بازاریابی با مدیریت این بورس را مطرح کرد.  
همچنین در این رویداد، برای جایگزینی سه عضو فیاس شامل فرابورس ایران، بورس های ابوظبی و قبرس که دوره دو ساله عضویت هیات مدیره خود را سپری کرده بودند، رای گیری انجام شد و بورس تهران به عنوان قدیمی ترین عضو فدراسیون که در نشست سال گذشته در ابوظبی جایگاه خود را در هیات مدیره فدراسیون از دست داده بود، موفق شد با برنامه‌ریزی و تمرکز، رای قاطع اعضا را برای بازگشت به کرسی هیات مدیره فیاس کسب کند.

نشست بعدی این فدراسیون برای برگزاری مراسم بیست و پنجمین سال تاسیس فیاس به میزبانی بورس آتن در یونان برگزار خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما