تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : 4647
مدیرعامل بانک کشاورزی:

حمایت از افزایش تولیدات کشاورزی افتخار ماست

۰
plusresetminus
خدارحمی گفت: درسال  رونق تولید با مشکلات کمتری مواجه هستیم و با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان، با حمایت از رونق تولید، تولید در بخش کشاورزی را افزایش داده ایم.
حمایت از افزایش تولیدات کشاورزی افتخار ماست
 به گزارش "صدای بانک" ،   روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر به استان یزد، با کارکنان مدیریت و شعبه مرکزی این بانک در استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

 خدارحمی که روز یکشنبه ۱۹ آبان‌ماه همزمان با شروع  هفته  وحدت و همزمان با حضور ریاست محترم جمهور همراه با کاروانی متشکل از وزرا و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی به استان یزد سفر کرده است در دیدار با کارکنان بانک کشاورزی در این استان ، از زحمات کارکنان این بانک در حمایت از رونق تولید در بخش کشاورزی قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش بانک کشاورزی از بخش های مختلف کشاورزی به ویژه  اجرای طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری،حمایت از تولیدات کشاورزی و توسعه اشتغال پایدار و کمک به جامعه روستایی را  جزو افتخارات این بانک دانست.

خدارحمی با اشاره به وضعیت کنونی و تحریم های دشمنان بد عهد افزود: درسال  رونق تولید با مشکلات کمتری مواجه هستیم و با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان، با حمایت از رونق تولید، تولید در بخش کشاورزی را افزایش داده ایم.

وی با اشاره به حمایت پرقدرت از بخش کشاورزی  به ویژه پرداخت تسهیلات در زمینه توسعه کشت گلخانه ای تصریح کرد: روند تلاش،رشد و حرکت بیشتر برای بهره مندی کشور از خدمات بانک کشاورزی ادامه خواهد یافت.

خدارحمی درادامه،عملکرد مالی واعتباری بانک کشاورزی را مثبت ارزیابی کرد و بر رعایت منابع و مصارف، وصول مطالبات، اصلاح ترکیب سپرده ها،کاهش هزینه ها و استفاده درست از منابع،فروش اموال مازاد،کاهش شعب زیان ده و رعایت بهداشت اعتباری تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی در جریان این سفر، در جلسه  شورای اداری استان یزد نیز شرکت کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین