تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷
کد مطلب : 4668
اختصاصی " صدای بانک" ؛

سایه حسین فریدون بر شستا

۱
۲
plusresetminus
تکیه بر مسند شستا این شرکت سرمایه گذاری ،یعنی حسین فریدون هنوز از داخل زندان میتواند مهره های خود را حفظ نموده و همچنان یکه تازی کند!
حسین فریدون
حسین فریدون
 به گزارش "صدای بانک" ،  پس از اجرای حکم زندان برای برادر رییس جمهور و عدم حضور وی در محافل اقتصادی و اجتماعی اما هنوز عوامل وی در عرصه های اقتصادی و سیاسی حکمرانی میکنند.

از همان روزی که فیاض بخش، سعیدی و یا لطفی بخاطر اختلافاتشان با حسین فریدون از ریاست بر شستا عزل و یا مجبور به استعفا شدند می شد حدس زد که این عرصه جولانگاه جناب فریدون باشد کما اینکه هنوز یاران قدیمی اش یعنی آقای "ر" بر این مسند نشسته و  آقای"ک" معاونت شستا را برعهده دارد و از طرفی هم باجناق فریدون نیز می‌باشد و بسیاری دیگر از گماشته های وی در شرکت های مهم شستا مخفیانه دست به اقداماتی می زنند که حواشی های فراوانی دارد!

تکیه بر مسند شستا این شرکت سرمایه گذاری ،یعنی حسین فریدون هنوز از داخل زندان میتواند مهره های خود را حفظ نموده و همچنان یکه تازی کند!

"صدای بانک" با طرح این سوال که شرکت شستا با جمعیت بزرگی از بازنشستگان کشور که سهامداران شرکتهای تابعه را دارد اینگونه جولانگاه افراد سیاسی شده است و روز به روز بر شایعات روابط پشت پرده افزوده می شود؟

به نظر می رسد دستگاههای نظارتی از جمله دستگاه قضایی که امیدها را برای برخورد با فساد و سواستفاده زنده کرده است با ورود به این بنگاه بزرگ و بررسی دقیق خود به موارد موجود پایان دهند تا بیش از این سهامداران شرکت های زیر مجموعه دچار زیان نگردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

نظرات شما
مسعود
بنظرم تو این شرایط نیاز به آرامش داریم
فتحی زاده
احسنت وارد حوزه خوبی شدین
اون روز ک روحانی ذوق زده گفت شرکتهای شستارو مجانی بدین بره معلوم بود مخاطبش کیه و چ کسی قرار بود در نقش خریدار ظاهر بشه
آخرین عناوین