تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : 4689

به‌زودی بیمه سینا ۲۵۰۰ میلیاردی می‌شود

۰
plusresetminus
مدیرعامل بیمه سینا گفت: در جهت بهبود ساختار مالی و ارتقای سطح توانگری مالی بیمه سینا، سرمایه این شرکت از ۱۵۰۰ میلیارد ریال به ۲۵۰۰ میلیارد ریال افزایش می‌یابد.
بیمه سینا
بیمه سینا
 به گزارش "صدای بانک" ، مدیرعامل بیمه سینا اعلام کرد که این شرکت در صورت تصویب مجمع عمومی به‌طور فوق‌العاده و پس از اخذ مجوزهای لازم از بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار سرمایه خود را از ۱۵۰۰ میلیارد ریال به ۲۵۰۰ میلیارد ریال افزایش خواهد داد.

رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت مدیره بیمه سینا گفت: در جهت بهبود ساختار مالی و ارتقای سطح توانگری مالی بیمه سینا، سرمایه این شرکت از ۱۵۰۰ میلیارد ریال به ۲۵۰۰ میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

ایشان در ادامه تأکید کردند: افزایش سرمایه ۱۰۰۰ میلیارد ریالی بیمه سینا از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده سهامداران افزایش خواهد یافت.

وی ارتقای رتبه توانگری مالی و پوشش ریسک‌های قانونی و همچنین تأمین شرایط لازم به‌منظور تسریع در دستیابی به اهداف برنامه‌ریزی‌شده جهت حفظ و توسعه بازار و نیز رقابت در بازار داخلی و حضور در بازارهای برون‌مرزی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه آن‌ها را از دیگر اهداف اصلی افزایش سرمایه بیمه سینا برشمرد.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین