تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : 4732

اجرای طرح ساماندهی بازارچه شهرستانی در منطقه ۱۳

۰
plusresetminus
شهردار منطقه ۱۳ گفت :این طرح به درخواست اهالی محل و شهروندان با آماده باش نیرو های اجرایی در زمینه های مختلف حذف زوائد، پاکسازی مستمر، رفع سد معبر و امور مربوط به شهر سازی و معماری در دست اجراست و به صورت مستمر ادامه می یابد.
اجرای طرح ساماندهی بازارچه شهرستانی در منطقه ۱۳
 به گزارش "صدای بانک" ،  پس از اجرای موفقیت آمیز طرح ساماندهی بساط فروشان خیابان پیروزی و کسب رضایتمندی شهروندان، این طرح در محدوده بازارچه شهرستانی اجرایی شد.

  با توجه به وضعیت نا بسامان بازارچه شهرستانی و نارضایتی مردمی، با تدبیر و برنامه ریزی شهردارمنطقه ۱۳، جلسات مختلفی با نهادهای مختلف برگزار و ساماندهی کامل این بازارچه پس از ۵۰ سال در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ در حاشیه بازدید از بازارچه شهرستانی و مشارکت این منطقه در طرح ساماندهی بازارچه شهرستانی گفت:این طرح به درخواست اهالی محل و شهروندان با آماده باش نیرو های اجرایی در زمینه های مختلف حذف زوائد، پاکسازی مستمر، رفع سد معبر و امور مربوط به شهر سازی و معماری در دست اجراست و به صورت مستمر ادامه می یابد.

وی افزود:طی هماهنگی به عمل آمده و برگزاری جلسات مختلف، شهرداری امور مربوط به شهر از قبیل نظافت، بهداشت محیطی و … در این محدوده انجام می دهد.

رحمان زاده خاطرنشان کرد:با هماهنگی اداره تعزیرات استان تهران، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت، ادارات بهداشت و برق، یک کار تیمی در حال انجام است تا در قالب طرح ساماندهی نسبت به بهبود بخشیدن به وضعیت معابر بازارچه و جمع آوری سد معابر اقدامات مورد نیاز انجام شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما