تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : 4834

سیاست بانک کارآفرین برای کسب و کار دیجیتال

۰
plusresetminus
بانک کارآفرین برنامه‌های‌ کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مدونی ‌را متناسب با تغییرات فناوری‌های بانکی و فضای کسب و طراحی کرده است.
بانک کارآفرین
بانک کارآفرین
 به گزارش "صدای بانک" ،  دکتر فریبرز قربانیان مدیر فناوری اطلاعات بانک کارآفرین در خصوص اهمیت پنجمین همایش تراکنش ITE ۲۰۱۹ و برنامه‌های این بانک برای حضور پیشتازانه در عرصه صنعت بانکداری‌ کشور، با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان حوزه‌های مختلف از جمله شرکت‌های پرداخت و استارت‌آپ‌ها است. بنابراین به عنوان یک بانک فعال در حوزه بانکداری دیجیتال، باید حداکثر استفاده را از حضور فعالان این حوزه در کنار یکدیگر به عمل بیاوریم.

قربانیان خاطرنشان کرد: با توجه به این که بحث تحول در بانکداری دیجیتال در دستور کار بانک‌های دولتی و خصوصی قرار دارد و با توجه به نتایجی که از چهار دوره پیشین برگزاری این نمایشگاه حاصل شده است، حضور در پنجمین دوره از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. برگزاری سمینارهای تخصصی و فنی در حوزه‌های بانکی و دیجیتالی دلیل دیگر اهمیت پنجمین دوره این رویداد است.

مدیر فناوری اطلاعات بانک کارآفرین در ادامه افزود: با توجه به این که بانک کارآفرین برنامه بلندمدت و استراتژیک در حوزه فناوری‌های بانکی را در دستور کار دارد و متناسب با تغییرات به وجود آمده در فناوری‌های بانکی، در صدد توسعه این بخش می‌باشد، حمایت از این رویداد بانکی را مدنظر قرار داده است.

گفتنی ‌است نمایشگاه تراکنش ITE ۲۰۱۹ با هدف انتقال دانش فنی و توسعه فناوری‌های نوین و به همت مرکز فابا، از ۲۸ تا ۳۰ آبان سال جاری برگزاری می‌شود. بانک‌ها، شرکت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و ارائه‌کنندگان راهکارهای فناورانه، صنایع مالی بیمه، بورس و بازار مالی از جمله بخش‌های فعال در نمایشگاه تراکنش ایران هستند.

بر اساس این گزارش در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، از چهار چهره موثر و ماندگار در صنعت بانکداری و فناوری تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین