تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : 4846

راه حل افزایش ضریب نفوذ بیمه چیست؟

۰
plusresetminus
مدیر عامل بیمه آسماری گفت: هنوز به هدف اصلی نرسیده‌ام و ضریب نفوذ جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است در برنامه‌ریزی انجام شده عقب هستیم ولی بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه در تلاش برای رسیدن به اهداف تعیین شده هستند.  
راه حل افزایش ضریب نفوذ بیمه چیست؟
 به گزارش "صدای بانک" ،  یک مدیر بیمه‌ای در تشریح راهکار برای افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ای گفت: باید طرح‌های جدید بر اساس نیازهای مشتریان طراحی شود.
 
علیرضا یزدان‌دوست در ششمین همایش بورس، بانک و بیمه در جمع خبرنگاران در خصوص فروش بیمه‌های خرد گفت: فروش بیمه‌نامه‌های خرد در جامعه هدف و فروش بیمه‌نامه‌های پکیچ خرد در جامعه خرد از برنامه‌های شرکت بیمه است. به عنوان مثال بیمه‌نامه‌های عمر، آتش‌سوزی و حوادث انفرادی به حوزه بیمه‌نامه‌های خرد در جامعه هدف مربوط می‌شود.
 
وی افزود: اما برای نیازبخشی جامعه هدف و تهیه پکیج‌های بیمه‌ای با حق بیمه خرد و کم مبلغ روش دیگریست که در شرکت‌های بیمه مورد توجه است؛ این روش امکان فروش را نزدیک به صددرصد می‌رساند.
 
مدیر عامل بیمه آسماری با بیان اینکه هم‌اکنون با توجه به روش مذکور طرح‌های بیمه‌ای به صورت پکیج خاص با حق بیمه نه چندان بالا امکان پوشش تمام منازل کشور را دارد افزود: این پکیج‌ها با سرمایه مناسب و حق بیمه اندک امکان دارد که گستردگی بیمه را در کشور افزایش دهد.
 
یزدان‌دوست درباره افزایش ضریب نفوذ بیمه گفت: هنوز به هدف اصلی نرسیده‌ام و ضریب نفوذ جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است در برنامه‌ریزی انجام شده عقب هستیم ولی بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه در تلاش برای رسیدن به اهداف تعیین شده هستند.
 
وی درباره بالا بودن ضریب نفوذ بیمه‌ها در ساری کشور گفت: یکی از دلایل بالا بودن ضریب نفوذ بیمه‌ها در سایر کشورها لحاظ کردن بیمه بازنشستگی است ولی در ایران فقط بیمه‌های بازرگانی در تعیین ضریب نفوذ لحاظ می‌شود.
 
وی تاکید کرد: اگر نیازمندی مشتری انجام شود و بر اساس نیازهای مشتریان طرح‌های جدید بیمه‌ای طراحی یا بازطراحی طرح‌های قبلی انجام شود به طور حتم ضریب رشد بیمه رشد قابل توجهی خواهند داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما