تاریخ انتشارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : 4872

فعالسازی رمز دوم پویا در بانک توسعه صادرات

۰
plusresetminus
مدیر امور فن آوری ارتباطات و اطلاعات بانک توسعه صادرات گفت: جایگزینی رمزهای پویا به جای رمزهای ایستای کارت های بانکی یکی از روش‌های موفق در راستای ارتقاء سطح امنیتی خدمات مبتنی بر کارت است و بانک توسعه صادرات نیز راه اندازی این سرویس را در زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی عملیاتی می کند.
عشرت عدالت
عشرت عدالت
 به گزارش "صدای بانک" ،  مدیر امور فن آوری ارتباطات و اطلاعات بانک توسعه صادرات اعلام کرد: در راستای اجرای سیاست‌های بانک مرکزی رمز دوم پویای کارت های بانک توسعه صادرات فعال می شود.

 عشرت عدالت افزود: این بانک در راستای سیاست‌های بانک مرکزی به منظور مقابله با مخاطرات ناشی از افشای رمز دوم کارت‌های بانکی به طرف‌های غیر مجاز و کاهش جرایم مرتبط با برداشت‌های غیر مجاز در خدمات پرداخت از راه دور و مبتنی بر کارت (پرداخت های بدون حضور کارت )، اجرای طرح اقدام مشترک برای حذف رمز دوم ایستای کارت بانکی و ارائه سرویس رمز دوم پویا را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: جایگزینی رمزهای پویا به جای رمزهای ایستای کارت های بانکی یکی از روش‌های موفق در راستای ارتقاء سطح امنیتی خدمات مبتنی بر کارت است و بانک توسعه صادرات نیز راه اندازی این سرویس را در زمانبندی اعلام شده از سوی بانک مرکزی عملیاتی می کند.

اطلاع رسانی لازم مبنی بر چگونگی اعتبارسنجی شماره تلفن همراه مشتریان و نحوه دریافت رمز پویا متعاقبا اعلام خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین