تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : 5211

خدمات‌دهی به مشتریان بانک سینا متحول می‌شود

۰
plusresetminus
ایمانی گفت: بانک سینا به‌عنوان بانکی خوشنام، بدون حاشیه و برخوردار از محصولات نوین و رقابتی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، همواره توجه به مشتری را سرلوحه کار قرار داده و اکنون نیز با تنوع‌بخشی به محصولات و معرفی سبد خدمات جدید، اقدامات موثری را در این راه به انجام خواهد رساند.
خدمات‌دهی به مشتریان بانک سینا متحول می‌شود
 به گزارش "صدای بانک" ،   مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان آذربایجان شرقی، با همکاران شعب بانک در این استان دیدار کرد.

 ایمانی در این سفر، ضمن دیدار و گفت‌وگو با همکاران شعب مرند، ملکان، مراغه و بناب، عملکرد این شعب را بررسی و از زحمات آنان قدردانی کرد.

ایمانی در این دیدارها طی سخنانی با بیان آنکه موفقیت‌های بانک سینا حاصل تلاش و زحمات همکاران است، گفت: عامل محرکه و زمینه‌ساز پیشرفت هر سازمان و بنگاه اقتصادی، سرمایه انسانی آن است که توجه به دغدغه‌ها و مسائل معیشتی آنها می‌تواند سرعت حرکت بر مسیر پیشرفت و توسعه را بهبود ببخشد، بنابراین تلاش برای ایجاد همدلی در بین کارکنان در سرفصل استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌های بانک سینا خواهد بود و سفرهای استانی نیز کمک بسیار موثری برای آشنایی با مسائل و شناخت و رفع مشکلات کارکنان است.

وی با بیان آنکه موفقیت هر سازمانی حاصل تلاش و خرد جمعی کارکنان آن است، اظهار کرد: پیشرفت سازمان ارتباط مستقیم با نگاه مجموعه به نیروی انسانی دارد، هر چه رابطه عاطفی و فضای همدلی بین مجموعه با همکاران قوی‌تر و مستحکم‌تر و تلاش‌ها و برنامه‌ریزی هوشمندانه‌تر باشد، رسیدن به اهداف و موفقیت‌ها بیشتر خواهد بود.

مدیرعامل بانک سینا افزود: وظیفه بانک به‌عنوان یک بنگاه خدماتی، ارائه بهینه و مطلوب خدمات به هموطنان است و بانک سینا به‌عنوان بانکی خوشنام، بدون حاشیه و برخوردار از محصولات نوین و رقابتی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، همواره توجه به مشتری را سرلوحه کار قرار داده و اکنون نیز با تنوع‌بخشی به محصولات و معرفی سبد خدمات جدید، اقدامات موثری را در این راه به انجام خواهد رساند.

ایمانی به افزایش حدود اختیارات مناطق اشاره کرد و گفت: خدمات‌دهی سریع و دقیق به مشتریان از جمله اقداماتی است که ضمن تامین رضایت آنان، بانک را در پیشبرد بهینه اهداف یاری خواهد رساند، بنابراین با افزایش حدود اختیارات و وظایف مناطق، شاهد تحول در خدمات‌رسانی مطلوب به مشتریان بانک خواهیم بود. 

وی منابع نزد بانک‌ها را امانات سپرده‌گذاران دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا به‌عنوان وکیل سپرده گذاران و سهامداران، این منابع را در چارچوب قوانین شرع مقدس و در مسیر تولید و رشد و شکوفایی جامعه به کار‌گیریم و با نظارت کامل بر فرآیند تسهیلات، اهداف بانک را در این مسیر محقق‌سازیم.  

گفتنی است در پایان این دیدارها، همکاران ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل در جمع آنها، به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند. مدیران حراست، سرمایه‌های انسانی، امور شعب و بازاریابی و مدیر منطقه آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان نیز در این سفر و دیدارها، مدیرعامل بانک سینا را همراهی کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین