تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : 5789

تقدیر از استارتاپ‌های برگزیده ITE 2019

۰
plusresetminus
مراسم اهدای جوایز شرکت خدمات انفورماتیک و آی‌فینک به برگزیدگان جشنواره‌های استارتاپی نمایشگاه تراکنش ایران در محل کارخانه نوآوری برگزار شد.
تقدیر از استارتاپ‌های برگزیده ITE 2019
 به گزارش "صدای بانک" ،   مراسم اهدای جوایز شرکت خدمات انفورماتیک و آی‌فینک به برگزیدگان جشنواره‌های استارتاپی نمایشگاه تراکنش ایران با حضور محمد مراد بیات، مدیرعامل مرکز فابا، سیدعلی هاشمی‌‌اقدم مدیرعامل فراگستر کیش و فرهاد فائز معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک برگزار شد.
 
سیدعلی هاشمی‌‌اقدم مدیرعامل فراگستر کیش بر حمایت مرکز آی‌فینک از تیم‌های استارتاپی تاکید کرد‌. 
 
وی همچنین از مرکز آیفینک به عنوان فرصتی برای رشد استارتاپ‌های فینتک یاد کرد و این نوید را داد با اقداماتی که تا کنون در قالب چند رویداد استارتاپی طی سالهای اخیر در شرکت خدمات انفورماتیک رخ داده، رفته رفته شاهد انسجام بیشتر در این حوزه خواهیم بود.
 
همچنین محمدمراد بیات مدیرعامل مرکز فابا در سخنانی، از همکاری شرکت خدمات در برگزاری هرچه بهتر پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران قدردانی کرد.
 
وی با بیان اینکه شرکت خدمات، منشا تحولات بسیار مثبتی در صنعت بانکداری و پرداخت بوده است، گفت: این مجموعه، هم شان بخش خصوصی را رعایت کرده است و هم وظیفه خود دانسته که از استارتاپ‌ها حمایت کند.
 
بیات تاکید کرد: امیدوارم باز هم از همراهی شرکت خدمات به ویژه در مورد حضور استارتاپ‌ها در نمایشگاه تراکنش استانبول بهره‌مند شویم. سپاسگزارم که این مجموعه ما را در شرایط سخت تحریمی تنها نگذاشت.
 

 
در ادامه این مراسم، فرهاد فائز معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک نیز با اشاره به اینکه شرکت‌ خدمات بنا دارد پای ثابت رویدادهای استارتاپی باشد و از تیم‌ها حمایت کند، تاکید کرد: شرکت خدمات انفورماتیک به دنبال آن است که شتابدهی را انجام دهد و به رشد استارت‌آپ‌ها کمک کند.
 
دکتر فائز با اشاره به جایگاه شرکت خدمات انفورماتیک در صنعت بانکداری و نوآوری‌های این حوزه، خاطر نشان ساخت: این شرکت مخاطب رویدادهای بسیاری در حوزه فناوری‌های اطلاعات و مالی است و مدیریت و راهبری آن نیز با معاونت بازاریابی و فروش است؛ اما حمایت از رویدادهای استارتاپی برای تک تک همکاران و دست‌اندکار بسیار جذاب و مسئولیت برانگیز است.

وی به اقدامات صورت گرفته در جریان همایش تراکنش اشاره کرد و افزود: طی فراخوان اولیه، یکصد تیم اعلام آمادگی کردند که بر اساس بررسی صورت گرفته، ۵۰ تیم انتخاب شدند و بنده شخصا با تمام تیمها به عنوان داور گفتگو داشتم که در نهایت برخی از این عزیزان موفق به احراز رتبه های برتر شدند.
 
وی تاکید کرد: از ۷ استارتاپ برگزیده در این رویداد تقدیر می‌شود. امیدوارم هر یک به شرکتی بزرگ تبدیل شوند و ما هم نقش کوچکی در این امر داشته باشیم.
 
در خاتمه این مراسم، جوایز تیم‌های اول، دوم و سوم به ترتیب به تیم‌های «آسان بورس» به عنوان پلتفرم طراحی استراتژی معاملاتی، استارتاپ «والکس» به عنوان بازار معاملاتی ارز دیجیتال و دو استارتاپ «دنگی پال» در حوزه پرداخت و «جیبیمو» در حوزه کیف پول موبایلی در بخش استارتاپهای برتر فینتک اهدا شد.

در بخش برگزیدگان جشنواره استارتاپی شهر هوشمند نیز جوایز به ترتیب به استارتاپ‌های مرکوری (بیمه بدنه) برای رتبه اول، چرخ (پیک دوچرخه) برای رتبه دوم و پایلا (شبکه سراسری فروش و توزیع کالا) برای رتبه سوم اهدا شد.

گفتنی است، تیم استارتاپی چرخ اعلام کرد در اقدامی انساندوستانه، جایزه خود را صرف آزادی زندانیان کم بضاعت خواهد کرد.
 


منبع: فابانیوز
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین