کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی بر لزوم داشتن رویکرد علمی

6 بهمن 1398 ساعت 11:31

عضو هیات مدیره بانک ملی با تاکید بر لزوم بهره‌مندی حداکثری از داشته‌های بانک اعم از داده‌ها و سرمایه انسانی، گفت: داشتن رویکرد علمی می‌تواند در پیشبرد اقدامات در حال تدوین راهگشا باشد.


 به گزارش "صدای بانک" ،  عباس شفیعی در سومین جلسه کارگروه مضمون مشتری محوری با جمع بندی آسیب های شناسایی شده در حوزه خدمت رسانی متناسب به مشتریان، اظهار کرد: غنابخشی به داده های بانک و استخراج اطلاعات معنادار با تحلیل داده های موجود، زیرساخت و پیش نیاز هر اقدامی در زمینه بخش بندی مشتریان و ارائه خدمات است.
»کارگروه مضمون استراتژیک مشتری محوری» زیر نظر «کمیته مشتری محوری» فعالیت می کند که در پروژه «مدیریت استراتژیک بانک ملی ایران» و به منظور جاری سازی استراتژی های بانک ایجاد شده است.
این کارگروه با عضویت نمایندگانی منتخب از شعب، ادارات امور و ادارات ستادی و با هدف شناسایی آسیب ها و راهکارهای حوزه مشتری محوری تشکیل شده است.
اساس مضمون مذکور تاکید بر اهمیت توجه به نیاز مشتری در طراحی محصولات و خدمات است. جهت گیری و هدف غایی مضمون مشتری محوری شناخت عمیق تر از مشتریان، شناسایی مشتریان ارزشمند و نیازهای ایشان، طراحی و ارائه خدمات متناسب با ویژگی های مشتریان است که این مهم جز با ایجاد این نگاه در سراسر بدنه بانک محقق نخواهد شد.


کد مطلب: 5979

آدرس مطلب :
https://www.sedayebank.com/news/5979/تاکید-عضو-هیات-مدیره-بانک-ملی-لزوم-داشتن-رویکرد-علمی

صدای بانک
  https://www.sedayebank.com