تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : 6296

نگرانی از عدم پرداخت اوراق مشارکت متروی تهران

۰
plusresetminus
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۹۱۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت مترو تهران در یکی از بانک ها مانده و این بانک وثیقه شهرداری را قبول نمی‌کند.
نگرانی از عدم پرداخت اوراق مشارکت متروی تهران
 به گزارش "صدای بانک" ، «محسن هاشمی» این مطلب را روز یکشنبه پیش از آغاز یکصد و نود و هشتمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران مطرح کرد.

او که درباره جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر و شهردار تهران توضیح می داد، اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مختلف حمل و نقل عمومی مطرح شد و شهردار تهران درباره عدم پرداخت اوراق مشارکت متروی تهران و در حدود ۹۱۰ میلیارد اوراقی که در بانکی مانده، صحبت و ابراز نگرانی کردند.

هاشمی ادامه داد: شهردار تهران عنوان کرد که چرا این هماهنگی انجام نمی شود و چرا این بانک  وثیقه های شهرداری را قبول ندارد.

رئیس شورای تهران همچنین درباره بررسی بودجه سال آینده شهرداری تهران گفت: بودجه در کمیسیون ها در حال بررسی است و در موعد مقرر در صحن ارائه می شود.  

وی گفت: ابتدا منابع و مصارف و سپس هزینه ها بررسی می شود.

عدم استفاده از امکانات شهرداری برای انتخابات مشخص است .

هاشمی در پاسخ به این پرسش که آیا بخشنامه شده که از امکانات شهرداری برای تبلیغات انتخابات استفاده نشود، گفت: این موضوع بخشنامه نشده است.

وی ادامه داد: این موضوع، قطعی است و همه می دانند؛ کسی در اینباره بخشنامه نمی کند.

هاشمی گفت : در جلسه هم اندیشی اعضای شورا از تعدد سرپرست ها گلایه داشتند.

وی گفت: شهردار گفتند سعی ما از این به بعد اینگونه خواهد بود که طول عمر سرپرست ها کمتر از سه ماه باشد و تا حد امکان مدیریت ها از داخل شهرداری انتخاب شوند.  

رئیس شورای تهران گفت که در جلسه هم اندیشی امروز، درباره شایعه جابجایی برخی مدیران صحبت هایی شد.

 وی ادامه داد: درباره برکناری شهردار منطقه ۹ هم توضیحاتی دادند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین